興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 679


1#
發表於 12-8-2 22:07 |只看該作者
現有d7000. d3000. 18-108. 35 1.8 18-75. tokina 11-24(?)

i still have the eos 5 and 200l 2.8 24 35-135



一分鐘閱讀
睿智悟出真理
閱讀豐富人生
李怡暢談閱讀感受和心得
http://podcast.rthk.hk/podcast/1minreading.xml


複式洋房

積分: 201


2#
發表於 12-8-3 16:13 |只看該作者
都唔會的, 不過要有心理準備會跌錢


大宅

積分: 2862


3#
發表於 12-8-3 17:01 |只看該作者
轉會不成問題.
最緊要唔好雙修.
剩係買鏡都兩頭唔到岸


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-8-3 20:32 |只看該作者

回覆:如果想轉反會 nikon to canon.會唔會好敗家

唔會, 二手放左去, 蝕少啲





別墅

積分: 679


5#
發表於 12-8-4 08:10 |只看該作者

回覆:dikko 的帖子

我有這種感覺



一分鐘閱讀
睿智悟出真理
閱讀豐富人生
李怡暢談閱讀感受和心得
http://podcast.rthk.hk/podcast/1minreading.xml


王國會長

積分: 28235

王國會長


6#
發表於 12-8-4 12:28 |只看該作者

引用:現有d7000.+d3000.+18-108.+35+1.8+18-75.+

原帖由 llperic 於 12-08-02 發表
現有d7000. d3000. 18-108. 35 1.8 18-75. tokina 11-24(?)

i still have the eos 5 and 200l 2.8 24 35-1 ...
有錢就可以




侯爵府

積分: 22800

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 12-8-4 21:44 |只看該作者

引用:現有d7000.+d3000.+18-108.+35+1.8+18-75.+

原帖由 llperic 於 12-08-02 發表
現有d7000. d3000. 18-108. 35 1.8 18-75. tokina 11-24(?)

i still have the eos 5 and 200l 2.8 24 35-1 ...
要果斷,同埋集中火力!




瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 12-8-5 07:33 |只看該作者
錢係用黎駛既, 有本事去搵錢, 想轉咪轉囉, 有咩話敗唔敗家.

冇能力搵錢又亂咁fing 錢至算係敗家.


禁止訪問

積分: 25495


9#
發表於 12-8-6 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3505


10#
發表於 12-8-6 09:36 |只看該作者

引用:照計D7000應該幾好架播不如你賣晒幾支Canon

原帖由 ha8mo 於 12-08-06 發表
照計D7000應該幾好架播

不如你賣晒幾支Canon鏡(我估兩支定焦都係I代而唔係II代啦)
同意,重要是你想轉會的原因,D7000係好機,反而問題係鏡同技術。




複式洋房

積分: 172


11#
發表於 12-8-15 23:21 |只看該作者

回覆:llperic 的帖子

一步到位. - 拉架




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo