嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7765


1#
發表於 12-8-4 16:20 |只看該作者
鼻屎黃色,係咪傷風?要看e生嗎?




大宅

積分: 1457


2#
發表於 12-8-4 20:05 |只看該作者

回覆:廿三日人仔,打乞痴有少少鼻涕

我個仔滿月啦,都係間中打幾個
不過隱陣的話,睇醫生係最好




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo