烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 5760


1#
發表於 12-8-22 12:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5760


2#
發表於 12-8-22 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3758


3#
發表於 12-8-22 17:51 |只看該作者
呢個機會好少喎, 一係你部機太雞, 一係你插得唔實, 一係你個麵團太實, 扯左佢出來。


侯爵府

積分: 23395


4#
發表於 12-8-27 10:12 |只看該作者
星期六新機送到~
我試整左,我用au2 mode~無問題!
而且一路攪都見到個糰cake住cake住枝野,愈轉個糰愈大..食得住枝捧架喎...轉左幾十分鐘都無事..

你整幾多份量?會唔會係你整個份量太小,無咩野攪,先fing左出黎???
fing走枝捧都幾危險架喎


洋房

積分: 78


5#
發表於 12-10-10 06:56 |只看該作者
littlelittlepra 發表於 12-8-27 10:12
星期六新機送到~
我試整左,我用au2 mode~無問題!
而且一路攪都見到個糰cake住cake住枝野,愈轉個糰愈大..食 ...
又唔係攪拌機,佢嘅轉速唔會好快,最有可能係粉糰太實、或者落料次序唔正確。記住要跟說明書嘅落料次序,呢部機一般都係先放流體(如 水、奶、油)等。然後粉,再放 yeast 同糖、鹽等。我一般會先將糖同鹽溶响水,減少不均勻的情況。


男爵府

積分: 6432


6#
發表於 12-10-20 09:58 |只看該作者
我最近呢兩次用se10都有同樣問題,我懷疑係舊粉太濕太黏,黏咗支棒出黎


複式洋房

積分: 365

畀面勳章


7#
發表於 12-10-23 00:25 |只看該作者
回覆 jojomamani 的帖子

原來可以咁樣.....


複式洋房

積分: 365

畀面勳章


8#
發表於 12-10-23 00:30 |只看該作者
回覆 天賜小公主 的帖子

今後1st開機, , 用au1, 冇事


禁止訪問

積分: 5760


9#
發表於 12-10-24 13:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4577


10#
發表於 12-10-24 13:38 |只看該作者
回覆 天賜小公主 的帖子

我都試過, 特別係做重牛油包, 個糰唔好太滑就OK返, 加少許麵粉便可以.


禁止訪問

積分: 5760


11#
發表於 12-10-24 14:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo