興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2036


1#
發表於 12-8-23 00:14 |只看該作者
隔離屋隻狗唔知點解日吠夜吠,但又唔想投訴佢搞到冇得養,請問可以點做




侯爵府

積分: 20646

好媽媽勳章


2#
發表於 12-8-23 01:43 |只看該作者
如果係我,會同佢主人傾下~

點評

小睡寶  agree  發表於 12-8-23 09:10


男爵府

積分: 5813


3#
發表於 12-8-23 09:37 |只看該作者

回覆:YEEYEE0502 的帖子

妳好好心哋呀我都贊成直接同佢主人傾!




大宅

積分: 2036


4#
發表於 12-8-23 10:42 |只看該作者

回覆:狗吠

我都想同佢主人傾,但住甘耐都未見過佢主人,佢好似成日都係早出夜歸,寫信又好似好奇怪





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo