立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20776
珍珠宮
積分: 37025
TPMummy 發表於 12-8-28 03:12 想問如果在海外(例如日本,泰國等), 想用Viber or Tango致電回港,是否都是先打 00852+ 香港電話號碼? ...
子爵府
積分: 10936
大宅
積分: 4766
積分: 38693
原帖由 chunchunbb 於 12-08-28 發表 我用viber正常手提號碼就可以了
原帖由 Abby_han 於 12-08-28 發表 我用tango係日本打返香港都無加852
TPMummy 發表於 12-8-30 02:33 tango 都係?即係連00852都唔駛?
原帖由 Abby_han 於 12-08-30 發表 唔使
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy