興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1439


1#
發表於 12-8-29 12:26 |只看該作者
我想問lg機點cap圖嫁?




大宅

積分: 1439


2#
發表於 12-8-29 12:39 |只看該作者

回覆:cap圖

吾該教下我




禁止訪問

積分: 79


3#
發表於 12-8-29 13:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4300


4#
發表於 12-8-29 15:27 |只看該作者
Carenabbszenga 發表於 12-8-29 12:26
我想問lg機點cap圖嫁?
邊部?


已刪除用户

積分: 1037


5#
發表於 12-8-29 15:30 |只看該作者

回覆:cap圖

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2545


6#
發表於 12-8-30 17:18 |只看該作者

回覆:cap圖

同時on住開關制、音量下制




大宅

積分: 1292


7#
發表於 12-9-2 12:38 |只看該作者
你意思係CAPTURE SCREEN? 可以長按開關掣1秒左右,之後就會彈個表出尼,選"截圖"就得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo