興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3975


1#
發表於 12-8-30 13:31 |只看該作者
想買部平平地既smartphone, 千幾元至二千元左右,大家有咩好介紹?謝謝!



co bb


珍珠宮

積分: 33013

開心吸收勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-8-30 14:46 |只看該作者
本帖最後由 linggo 於 12-8-30 14:48 編輯

有咩牌子喜好?
出街睇下...各大電器鋪做咩機優惠.....

阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


大宅

積分: 1292


3#
發表於 12-9-2 12:24 |只看該作者
本帖最後由 大花花 於 12-9-2 12:26 編輯

當時我都係好似你咁想買部平平地既smartphone, 千幾元至二千元左右 ,3叔GALAXY ACE+/XP-U 二選一,結果最後選左XP-U。我覺得XP-U個樣型D,介面又靚D,MON解像好,又有條閃光腰帶(全部都係以貌取人) ...不過用落都幾OK,速度都快(雙核),手感幾好幾易用。不過缺點就係MON較細(43x73mm)同冇外置記憶體(SD CARD)。自己考慮下LA

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo