時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   3


洋房

積分: 38


1#
發表於 12-9-3 23:09 |只看該作者
今日校長在台上宣佈推行國民教育時,我心就好像被一顆大石壓得喘
不過氣。我不由得擔心自己會不會被洗腦、擔心香港的青年一代成為
梁震英上台的犧牲品、擔心香港的言論自由會不會消失。

台下的噓聲雖然零聲,但勝在勇敢,有力,敢為自己發言。雖然不知
那位值得稱讚的同學是誰,但他的魄力卻使我為之一震。或許有人認
為他/
她的行為不合禮貌,但這種不懼強權,只求維護全學同學利益的心態,
非常值得大家學習。

國民教育是好是壞,的確是值得商確的。但洗腦教育,卻肯定是壞的
。黃之峰在城市論壇提過:「一本30多頁的國民教育手冊,只有2
頁是稍微提及過共產黨的過失。」試想想:一個國家的政黨可以在意
外傷亡人數滿30人先啟動問責制,可以不敢致力維護領土的所有權
,可以不勇於面對自己的過失。難道這國家還值得大家學習嗎?難道
還值得政府為其推行國民學育嗎?

孔子說:「三人行,必有我師焉。擇其善者而從之,其不善者而改之
。」既然萬世師表都教導我們學習別人優勝的地方,看到別人有錯的
方面就要加以改正自己的缺點。為何這個國家偏偏隱惡揚善!這樣的
話,還如何使學生獲益呢?英國作家斯威夫特說:「承認過往的錯事
,絕非可恥之事。至少是意味著你比昨日聰明了一點。」所以,一個
不敢承認錯事的國家,就是一個不會進步的國家!推行國民教育,只
會教導學生們不敢承認錯事,永遠活在自己的世界,認為自己是對的
。難道推行國民教育就是為了讓學生學習如何無恥地逃避事實?

是故,我反對推行國民教育,不單是不願學生學習到東方某強國的陋
習、更是希望驚醒國家。讓國家走上正途,正視現實。其實,真正讓
國民熱愛國家的方法,根本不是推行國民教育,而是國家開張聖聽,
歷精圖治,使國富民安。

假如,特首你還認為自已是香港特首時,我希望你能把香港人的心聲
上告中央,不要漠視民意。謝謝

點評

fafacat  你係老師? 2. 改為零星, 是嗎?  發表於 12-9-5 17:36
Monkey媽媽  你係小學生?  中學生?  又會黎呢度出post既???  發表於 12-9-4 10:23


大宅

積分: 1265


2#
發表於 12-9-3 23:22 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

Can\'t agree more!!




翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-9-3 23:24 |只看該作者
無腦果啲先會俾人洗腦

點評

Monkey媽媽  agree  發表於 12-9-4 10:24
ferfer~    發表於 12-9-4 01:38
哈爾濱    發表於 12-9-4 00:01
meimei11  agree,  我反而覺得,  我日日俾傳媒洗腦  發表於 12-9-3 23:46
Angel_BB    發表於 12-9-3 23:25


男爵府

積分: 9691


4#
發表於 12-9-3 23:34 |只看該作者

引用:無腦果啲先會俾人洗腦

原帖由 alicemic 於 12-09-03 發表
無腦果啲先會俾人洗腦
同意





複式洋房

積分: 412


5#
發表於 12-9-3 23:40 |只看該作者
支持


珍珠宮

積分: 39387

育兒性格勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-9-3 23:40 |只看該作者
回覆 星星妖怪 的帖子

特首淨係識服務大6人咋, 點會理香港人呀.

最 PK 係佢出糧係香港納稅人D錢.


男爵府

積分: 8277


7#
發表於 12-9-3 23:41 |只看該作者
小朋友怎會有能力分辨真理

點評

20091  情況令人擔心  發表於 12-9-5 20:55
Cammy3007  agree, 尤其是小一生, 老師話咩就咩囉~  發表於 12-9-4 10:09


禁止發言

積分: 3072


8#
發表於 12-9-3 23:43 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40541

有「營」勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-9-3 23:43 |只看該作者
噓校長!! demerit!!


子爵府

積分: 14102


10#
發表於 12-9-3 23:44 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

唔係課程洗唔洗到人腦既問題
係無法接受將b6個套帶到香港
以港府咁擦中央鞋去睇 教材有可能唔偏頗咩?!
即使推行初期老師可以自己選擇教法 亦唔可以擔保將來會否改例
到時教育局介入並施壓就已經太遲




禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-9-3 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25555


12#
發表於 12-9-3 23:50 |只看該作者

引用:唔係課程洗唔洗到人腦既問題 係無法接受將b

原帖由 june25 於 12-09-03 發表
唔係課程洗唔洗到人腦既問題
係無法接受將b6個套帶到香港
以港府咁擦中央鞋去睇 教材有可能唔偏頗咩?!
同意,俾佢開咗個頭就大鑊喇。




大宅

積分: 2676


13#
發表於 12-9-3 23:59 |只看該作者

回覆:alicemic 的帖子

無腦哥d先會比人洗腦?咁一年班小朋友算唔算有腦?




大宅

積分: 2514


14#
發表於 12-9-4 00:08 |只看該作者

引用:唔係課程洗唔洗到人腦既問題 係無法接受將b

原帖由 june25 於 12-09-03 發表
唔係課程洗唔洗到人腦既問題
係無法接受將b6個套帶到香港
以港府咁擦中央鞋去睇 教材有可能唔偏頗咩?!
Agree




別墅

積分: 761


15#
發表於 12-9-4 00:22 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

最怕係大陸的温水煮蛙手法, 家長們說的無腦先會被洗腦, 家長都洗唔到小朋友腦, 一星期一堂無可能洗到腦, 令我明白大陸點解用温水煮蛙的方法對付港人!!



點評

ssw128    發表於 12-9-4 01:02


珊瑚宮

積分: 118281


16#
發表於 12-9-4 00:29 |只看該作者

回覆:今日校長在台上宣佈推行國民教育時...

敎果個都著黑衫,講晒。




禁止訪問

積分: 6156


17#
發表於 12-9-4 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2344

畀面勳章


18#
發表於 12-9-4 00:49 |只看該作者

引用:唔係課程洗唔洗到人腦既問題 係無法接受將b

原帖由 june25 於 12-09-03 發表
唔係課程洗唔洗到人腦既問題
係無法接受將b6個套帶到香港
以港府咁擦中央鞋去睇 教材有可能唔偏頗咩?!
同意,到時先反對太遲了




男爵府

積分: 6283

環保接龍勳章


19#
發表於 12-9-4 00:56 |只看該作者

引用:無腦果啲先會俾人洗腦

原帖由 alicemic 於 12-09-03 發表
無腦果啲先會俾人洗腦
如果承認冇腦可以唔洗上國民教育的話!我認我小朋友真係冇腦的,放過佢吧




男爵府

積分: 5211


20#
發表於 12-9-4 00:58 |只看該作者

無腦果啲先會俾人洗腦

原帖由 alicemic 於 12-09-03 發表
無腦果啲先會俾人洗腦
小朋友無知好易學"壞"架!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo