2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2040


1#
發表於 12-9-6 23:10 |只看該作者
我地知道BB性別後,就同老公唸我地第一份買咩比BB做禮物
我地就唸緊買冷衫比BB,但一出世無咁快著嫁嘛-,-
唔知大家第一份送比BB既禮物係咩呢?
行左成日街都買唔到一樣野,左唸右唸=.=


子爵府

積分: 13931


2#
發表於 12-9-7 09:08 |只看該作者

回覆:難從入手送給BB的第一份禮物

我買咗相架,由佢出世到1歲的都可放上去。



點評

J_D74  我之前都有買呢個, 不過今胎未確定性別, 未買住...  發表於 12-9-15 23:54
魚魚媽


伯爵府

積分: 17307


3#
發表於 12-9-7 09:34 |只看該作者
我有打算織冷衫架~不過諗法就同你一樣, 頭幾個月都唔會點出街架喇, 著乜鬼冷衫丫, 到佢大d..都已經暖 lu~~

   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3786

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-9-7 12:15 |只看該作者
你買乜都係佢既禮物黎架啦,我冇計住邊度係第一份呀~不過我第一次買既係件H&M熊仔衫LAW

囝囝2013.1.20 出左世了~


大宅

積分: 1294


5#
發表於 12-9-7 17:32 |只看該作者
我送佢第一份禮物係bb床同bb車,哈哈,因為一出世要用,而且佢唔知咩你第一份禮物,大個先再送


別墅

積分: 759


6#
發表於 12-9-14 16:29 |只看該作者
我會買金手鐲, 周xx 有龍年公仔, 好靚架, 又可保值, 滿月又可以影相

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo