2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1043

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


1#
發表於 12-10-7 09:08 |只看該作者
我先有左一個月,呢幾日肚吾舒服,吾知你地會吾會甘?你地依家用D咩護鬳品呀?有冇好介紹呢


男爵府

積分: 7054


2#
發表於 12-10-7 10:53 |只看該作者

引用:我先有左一個月,呢幾日肚吾舒服,吾知你地會

原帖由 牛牛2012 於 12-10-07 發表
我先有左一個月,呢幾日肚吾舒服,吾知你地會吾會甘?你地依家用D咩護鬳品呀?有冇好介紹呢
...
我個肚都有唔舒服,間中會有吉吉地或者怨怨地咁,呢D反應都系正常,只有無劇痛就OK.




大宅

積分: 2918


3#
發表於 12-10-8 15:45 |只看該作者
本帖最後由 Blueso 於 12-10-8 15:45 編輯

肚有時古Lu古Lu, 同埋呢排未食早餐搭mtr 餓到好反胃,飽又頂....但我又無嘔
, 大家係咪? 而家 6week2day.
[size=15.199999809265137px]skin care : i use sofina SPF and 雪花秀 mix SKll ar~~ 問過人應該safe 瓜~~mouth:

The best is yet to come..i believe..


別墅

積分: 644


4#
發表於 12-10-8 16:05 |只看該作者
會呀~ 成日都扯住扯住~好似想M既感覺


珍珠宮

積分: 32188

DHA勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-10 11:52 |只看該作者
我都扯下咁,呢兩日仲流啡嚇死全家。
之後行動緩慢,無周圍行就OK啦。
我照完Ultrasound 根據個ISIZE應該5W3D。
笑下又一日。放鬆下啦大家!


大宅

積分: 2041


6#
發表於 12-10-10 11:58 |只看該作者

回覆:你地會吾會肚吾舒服

我有吉吉地痛,但冇m 痛feel 谷住 ~


大宅

積分: 1062


7#
發表於 12-10-10 15:47 |只看該作者

回覆:你地會吾會肚吾舒服

我有時會有肚痛,你地有嗎?




大宅

積分: 1725


8#
發表於 12-10-11 12:33 |只看該作者

回覆:你地會吾會肚吾舒服

我試過一次劇痛暈倒了好釆無事。。宜家都係4至5week!!!!間中會肚痛




男爵府

積分: 6137


9#
發表於 12-10-29 16:40 |只看該作者
昨日飲完奶就唔多舒服:;pppp:

lancome & bioderma 用得嗎


大宅

積分: 1714


10#
發表於 12-10-29 17:46 |只看該作者

RE: 你地會吾會肚吾舒服

sunnyvivian 發表於 12-10-7 10:53
我個肚都有唔舒服,間中會有吉吉地或者怨怨地咁,呢D反應都系正常,只有無劇痛就OK.



...

me too.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo