自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   8


複式洋房

積分: 115


1#
發表於 12-10-8 09:08 |只看該作者
我亞妹的女兒7歲, 好瘦弱, 血氣又不足, 各位媽媽有無好中醫介紹呢? Thank you very much!


複式洋房

積分: 115


2#
發表於 12-10-8 09:22 |只看該作者


侯爵府

積分: 20870

分享愛


3#
發表於 12-10-8 09:29 |只看該作者
Fennii 發表於 12-10-8 09:08
我亞妹的女兒7歲, 好瘦弱, 血氣又不足, 各位媽媽有無好中醫介紹呢? Thank you very much! ...
半退休狀态的高岐臻(佐敦道),用google搜索啦


複式洋房

積分: 115


4#
發表於 12-10-8 17:07 |只看該作者
回覆 長者 的帖子

Thank you very much!


複式洋房

積分: 115


5#
發表於 12-10-8 17:11 |只看該作者
有無Ma Ma 帶過仔女去睇中醫? 係唔係好過西醫? 可以分享下嗎? Thanks


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-10-8 18:48 |只看該作者
我淨係知大埔咋.....


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


7#
發表於 12-10-8 18:50 |只看該作者

引用:我淨係知大埔咋.....

原帖由 晞玥 於 12-10-08 發表
我淨係知大埔咋.....
請問大埔邊度呀?



日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-8 18:52 |只看該作者
catmummum 發表於 12-10-8 18:50
請問大埔邊度呀?
大埔廣場二樓,叫"晉傑中醫診所"
林醫生,超掂!!!好多人睇佢
我女睇過佢,真係好左好多


伯爵府

積分: 18961

畀面勳章


9#
發表於 12-10-8 20:58 |只看該作者

引用:Quote:catmummum+發表於+12-10-8+18:50+請

原帖由 晞玥 於 12-10-08 發表
大埔廣場二樓,叫"晉傑中醫診所"
林醫生,超掂!!!好多人睇佢
我女睇過佢,真係好左好多
唔該曬!請問你囡囡睇乜嘢?大概幾錢?小朋友食中藥難嗎?



日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-8 22:37 |只看該作者
catmummum 發表於 12-10-8 20:58
唔該曬!請問你囡囡睇乜嘢?大概幾錢?小朋友食中藥難嗎?
其實冇話睇咩,因為我唔駛講我女有咩問題,個醫生一把脈就講晒佢d問題出來
準過睇相佬!!!
佢d藥係藥粉,個次係我女係第一次食中藥(4歲),佢肯飲又冇話苦
佢一次開成個星期藥,6-7百左右


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-8 22:38 |只看該作者
catmummum 發表於 12-10-8 20:58
唔該曬!請問你囡囡睇乜嘢?大概幾錢?小朋友食中藥難嗎?
其實冇話睇咩,因為我唔駛講我女有咩問題,個醫生一把脈就講晒佢d問題出來
準過睇相佬!!!
佢d藥係藥粉,個次係我女係第一次食中藥(4歲),佢肯飲又冇話苦
佢一次開成個星期藥,6-7百左右


複式洋房

積分: 115


12#
發表於 12-10-14 22:38 |只看該作者
回覆 晞玥 的帖子

Thank you 啊! 我地都係住大埔的! 方便啊!
大約幾錢? 藥粉點食? 開水飲? 謝謝


複式洋房

積分: 115


13#
發表於 12-10-14 22:41 |只看該作者
回覆 晞玥 的帖子

Oh! Sorry, 看到了, 價錢 6-7佰, 一星期葯..
食完中藥會痾嗎?


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-10-14 22:48 |只看該作者

回覆:想問下香港出名兒童中醫

我個囝2歲現只肯食中藥,我又覺得幾夾。食完吾會好散。

.........................................


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-10-14 23:48 |只看該作者
Fennii 發表於 12-10-14 22:41
回覆 晞玥 的帖子

Oh! Sorry, 看到了, 價錢 6-7佰, 一星期葯..
藥粉係開水飲
我女食完冇痾,不過人人唔同,呢d應該都好睇個人的


複式洋房

積分: 115


16#
發表於 12-10-19 15:16 |只看該作者
Thank you very much !


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17#
發表於 12-10-19 15:33 |只看該作者
我大仔都好瘦,脾胃弱,我都想帶佢睇中醫~搵日過大埔探呀媽去睇!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo