自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 581


1#
發表於 12-10-8 10:34 |只看該作者
我住村屋...冇野食都可以有蟻...仲要幾多下...帶返仔仔返黎之後..更擔心...成日怕啲蟻走入啲水入面...有咩方法呀??


公爵府

積分: 25625


2#
發表於 12-10-8 10:42 |只看該作者

回覆:點樣先可以冇螞蟻呀?

大陸有隻蟻藥好得,你放係門口窗外。佢地就消失。不過要小心小朋友




別墅

積分: 581


3#
發表於 12-10-8 15:21 |只看該作者

引用:大陸有隻蟻藥好得,你放係門口窗外。佢地就

原帖由 mandysio 於 12-10-08 發表
大陸有隻蟻藥好得,你放係門口窗外。佢地就消失。不過要小心小朋友
知唔知叫咩名呀?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo