夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


1#
發表於 12-10-13 16:22 |只看該作者
之前我都post過,c6暪住我多次同個b6聯絡,而家佢已悔改,但我發覺我去唔番之前個種感覺,我應該點做好??

我覺得個次之後同佢之間無左信任,而且我都唔太願意同佢有親密既舉動。


大宅

積分: 2114


2#
發表於 12-10-13 16:32 |只看該作者
babytwinstar 發表於 12-10-13 16:22
之前我都post過,c6暪住我多次同個b6聯絡,而家佢已悔改,但我發覺我去唔番之前個種感覺,我應該點做好??:i ...
我同你情況好似, 我都想知點先可以重拾對他的信心!!!


侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


3#
發表於 12-10-13 16:36 |只看該作者
回覆 Kambee 的帖子

唉~~我都唔知點,原諒真係好難


大宅

積分: 2114


4#
發表於 12-10-13 17:00 |只看該作者
回覆 babytwinstar 的帖子


其實個C6應該知我地對曾經犯過錯的他們失去了信心, 重建信心係要雙方一同努力的, 我C6其實都做咗好多野補償, 但學你話齋, 返唔去以前的感覺.

每次同佢愛愛的時候, 個腦有時就會想下他同小三愛愛時是不是這樣呢? 有無做呢個動作呢? 其實我好傻, 所有煩惱都是原自自己的幻想, 唉, 我知, 但應該點唔去想呢??


侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-10-13 17:09 |只看該作者
回覆 Kambee 的帖子

我都有同自己講佢返左來就代表佢仲愛我,但有時真係控制唔到諗番佢以前d野,佢就話無同條b6攪過,我都唯有信佢。

可能係要比d時間卦


男爵府

積分: 8382


6#
發表於 12-10-13 22:10 |只看該作者

回覆:如何再建立信心?

自從生左bb, 所有心機都放在bb上,已沒有再常常想回以前的事




禁止訪問

積分: 461


7#
發表於 12-10-13 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4360


8#
發表於 12-10-13 22:32 |只看該作者
開心與否並不是建基於其他人,自己一定要調節!否則最唔開心既始終係自己!樓主,既然選擇原諒他,就自己調節,多想也無用!俾D時間自己!衷心支持你!


瑪瑙宮

積分: 139710


9#
發表於 12-10-13 22:44 |只看該作者
佢係為您而改變. 一個回頭的浪子比佢原本的那個人更值得您去寶貴. 唔好糟塌呢個重建關係的機會. 加油~


侯爵府

積分: 21754

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 BB防敏心得分享勳章 最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 DHA勳章 大廚勳章


10#
發表於 12-10-13 23:33 |只看該作者
唉~~頭先再為件事噪左一輪,佢似乎都不太重視我,我地決定分開了


男爵府

積分: 6435

wyeth冷知識勳章


11#
發表於 12-10-14 00:16 |只看該作者
Victor223 發表於 12-10-13 22:32
開心與否並不是建基於其他人,自己一定要調節!否則最唔開心既始終係自己!樓主,既然選擇原諒他,就自己調 ...

agree with you!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo