烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   8


男爵府

積分: 6920


1#
發表於 12-10-16 22:25 |只看該作者
有無媽咪知點解百佳跟惠康賣既包裝唔一樣既?邊個先係正貨?
1350397485040.jpg


子爵府

積分: 10168


2#
發表於 12-10-16 22:45 |只看該作者
兩款都食過,覺得惠康的,貴D, 好食D. 應該兩間都係正貨,但出口或代理商好似唔同!最好食的係年尾時在米鋪訂新米,都係金鳳,不過係最新果造米,所以水份最足,最新鮮,應該賣$10•5至$11 一斤左右,依家應該出咗,可以買一斤黎試吓,真係好味好多!年年我都等新米食!得兩三個月的時間係最好食,因為會愈食愈舊,愈黎愈冇咁好食,食過你就知!


男爵府

積分: 6398

有「營」勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-10-16 22:57 |只看該作者

引用:兩款都食過,覺得惠康的,貴D,+好食D.+應該

原帖由 boyboylo 於 12-10-16 發表
兩款都食過,覺得惠康的,貴D, 好食D. 應該兩間都係正貨,但出口或代理商好似唔同!最好食的係年尾時在米鋪 ...
我都鐘意去米鋪買米 不過我同你相反鍾意食舊米多D 通常2/3舊米1/3新米


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-10-16 23:03 |只看該作者
回覆 boyboylo 的帖子

嘩!米都咁多學問


伯爵府

積分: 16693


5#
發表於 12-10-16 23:13 |只看該作者
本帖最後由 ARTOH 於 12-10-16 23:19 編輯
boyboylo 發表於 12-10-16 22:45 表情
兩款都食過,覺得惠康的,貴D, 好食D. 應該兩間都係正貨,但出口或代理商好似唔同!最好食的係年尾時在米鋪 ...

我包金鳳就食哂喇 我買開舊米鋪的25公斤裝  

今晚食飯時都有叫老公hold住唔好買 等11月新米出(我記得舊年買的時候 鋪頭姐姐仔講過)

請問大約幾時出新米 新米真係好軟熟又滑滑 



伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-16 23:18 |只看該作者
點分新舊?25kg幾錢?


子爵府

積分: 10168


7#
發表於 12-10-16 23:30 |只看該作者
係呀!新米我都等緊!食完手上果D. 一定要食新米!

通常出新米時,D 超級市場一般D 米都會做多D 特價,因為果D 係團積米,再唔賣出,就會更舊,因新米已經開始陸續出!

重有,好多人都冇留意超市米的食用期,其實若果留心D, 買同一品牌的米,都要留意埋食用期,買的米會新D, 正D. 因為舊果D 都會放係門口,D 人貪方便,多數買到舊批次的米!


伯爵府

積分: 16693


8#
發表於 12-10-16 23:35 |只看該作者
boyboylo 發表於 12-10-16 23:30
係呀!新米我都等緊!食完手上果D. 一定要食新米!

通常出新米時,D 超級市場一般D 米都會做多D 特價,因 ...
知道你想要新米 d姐姐就話係新米 呃人嘅 信jm好過

我剛剛叫左老公千萬別買住 睇下jm意見先 哈哈哈


子爵府

積分: 10168


9#
發表於 12-10-16 23:36 |只看該作者
我好鐘意食新米架!又香,又滑,又白!

不過呢幾年D 新米,冇以前咁香 la. 以前一煮好飯,成屋香噴噴!

依家超市D 米,煮好飯都冇人知(發覺) 到!唉!

點評

anna_my_baby    發表於 12-10-18 16:33


珍珠宮

積分: 33316


10#
發表於 12-10-16 23:55 |只看該作者

引用:我好鐘意食新米架!又香,又滑,又白!不過

原帖由 boyboylo 於 12-10-16 發表
我好鐘意食新米架!又香,又滑,又白!

不過呢幾年D 新米,冇以前咁香 la. 以前一煮好飯,成屋香噴噴!
我都覺,依家都唔知咩米先好食,又唔平!


男爵府

積分: 6920


11#
發表於 12-10-17 09:39 |只看該作者

回覆:泰國金鳳香米

原來米都咁多學問


大宅

積分: 1599


12#
發表於 12-10-17 11:42 |只看該作者
我都覺得金鳯的米無以前那麼好吃.以前的米很香的,又軟又滑,但現在就沒有這種味道了.所以我都沒有買金鳯吃,因為它又貴過人.我現在是在價真*買,然後加紅米吃,所以都沒有太大分別.我媽


大宅

積分: 1599


13#
發表於 12-10-17 11:47 |只看該作者
多手按錯了,繼續.
我媽媽就是死硬派一定要吃金鳯,我回媽媽家吃飯都吃不到以前的飯香囉.


珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-17 12:13 |只看該作者
kenstin 發表於 12-10-16 23:18
點分新舊?25kg幾錢?

我見上環批發米行金鳳賣 $330/25公斤
荃灣什糧什貨鋪鋪問過好似 $370/25公斤

點評

kenstin  THX  發表於 12-10-17 13:35


大宅

積分: 1087


15#
發表於 12-10-17 13:31 |只看該作者

回覆:波子 的帖子






大宅

積分: 1951


16#
發表於 12-10-17 16:46 |只看該作者
回覆 波子 的帖子

請問上環個間係咪係蘇杭街??


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


17#
發表於 12-10-17 17:11 |只看該作者
回覆 boyboylo 的帖子

講開又係。我媽係街市雜貨鋪訂左送上門。有時同一包米我都覺有唔同,可能食耐左


大宅

積分: 2088


18#
發表於 12-10-17 19:14 |只看該作者

回覆:win1029 的帖子

我們包米食2年。。8kgs




珍珠宮

積分: 45766

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-17 20:05 |只看該作者
moresby 發表於 12-10-17 16:46
回覆 波子 的帖子

請問上環個間係咪係蘇杭街??
干諾道西即中山紀念公園對面,沿路有好幾間批發米行,有間門口貼住幾隻米價錢,金鳳$330-25公斤


子爵府

積分: 10168


20#
發表於 12-10-18 00:21 |只看該作者
係呀!依家人口少,我寧願去抬米,每次買十斤左右,貪佢D米愈賣愈新!質素有保證!我想要最最最新果批!

之前訂過25Kg, 都食好耐,愈食愈舊,都係想每次食頭啖米飯多D.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo