自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13178


1#
發表於 12-10-19 07:40 |只看該作者
有冇人睇開呀,好好睇

不過除咗tbb,邊到有得睇呢??

我愛我個囝,愛到變做鬼..


子爵府

積分: 13861


2#
發表於 12-10-19 07:43 |只看該作者

回覆:深夜食堂

好好睇!快手




水晶宮

積分: 53050


3#
發表於 12-10-19 07:44 |只看該作者

回覆:深夜食堂

之前係ppstv睇晒兩個seasons already



you completed my life <3


侯爵府

積分: 22549


4#
發表於 12-10-19 07:56 |只看該作者
我都覺得好好睇

點評

wcpcelia  agree  發表於 12-10-19 08:27


禁止訪問

積分: 15214

畀面勳章 陪月勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-19 07:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10270


6#
發表於 12-10-19 08:00 |只看該作者

回覆:chelchel0126 的帖子

我都鍾意睇


大宅

積分: 3171


7#
發表於 12-10-19 08:20 |只看該作者

回覆:深夜食堂






伯爵府

積分: 18265

好媽媽勳章


8#
發表於 12-10-19 08:23 |只看該作者

回覆:深夜食堂

好好睇,感動!
小林薰好型!
若香港有咁既食堂就好啦。



There's some good in this world, Mr Frodo. And it's worth fighting for.


男爵府

積分: 9845


9#
發表於 12-10-19 08:24 |只看該作者

回覆:深夜食堂

PPS 有哂兩個seasons. 小林薰做得好好。




大宅

積分: 1735


10#
發表於 12-10-19 08:25 |只看該作者
超好睇


水晶宮

積分: 50350


11#
發表於 12-10-19 08:26 |只看該作者

回覆:深夜食堂



   


珍珠宮

積分: 44654


12#
發表於 12-10-19 08:33 |只看該作者
放暑假時煲season 2差最尾幾集未睇晒就開學, 而家都未有時間睇! 不過真係好好睇!


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 12-10-19 08:37 |只看該作者

回覆:深夜食堂

係劇?


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 12-10-19 08:55 |只看該作者

回覆:深夜食堂

有呀



好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


子爵府

積分: 14904

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 12-10-19 09:01 |只看該作者
一早追晒, 我覺得好好睇, 但反而我個蘿蔔老公話一般.
跟住我仲買埋教煮劇中料理本書返黎睇.

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


男爵府

積分: 7578


16#
發表於 12-10-19 09:02 |只看該作者
上星期我睇咗1集, 我以為講鬼tim


水晶宮

積分: 57382

好媽媽勳章


17#
發表於 12-10-19 09:10 |只看該作者

回覆:深夜食堂

我妹同亞媽。。。話睇唔明佢地話點解成日煮野, 我叫佢地睇返飲食節目算喇!




男爵府

積分: 6707


18#
發表於 12-10-19 09:20 |只看該作者

回覆:深夜食堂




子爵府

積分: 13178


19#
發表於 12-10-19 09:23 |只看該作者

引用:好好睇,感動! 小林薰好型! 若香港有咁既

原帖由 小蘅媽媽 於 12-10-19 發表
好好睇,感動!
小林薰好型!
若香港有咁既食堂就好啦。
唔好話要揾個咁嘅食堂啦,揾過咁型嘅都唔好呀

我愛我個囝,愛到變做鬼..


子爵府

積分: 13178


20#
發表於 12-10-19 09:24 |只看該作者

引用:好好睇!快手 +

原帖由 mio123 於 12-10-19 發表
好好睇!快手
快手茅:;pppp:

唔知係咪反日,乜都茅

我愛我個囝,愛到變做鬼..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo