烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16229


1#
發表於 12-10-24 14:10 |只看該作者
(地瓜粉)蕃薯粉一問??謝謝
其實可以做咩嫁....
我頭先買了一包..諗住整炸雞扒.上粉用..
但餘下又晤想嘥....可以煮咩菜式??thx


男爵府

積分: 7119


2#
發表於 12-10-24 14:45 |只看該作者

回覆:(地瓜粉)蕃薯粉一問

塩酥雞




伯爵府

積分: 16229


3#
發表於 12-10-24 14:51 |只看該作者

引用:塩酥雞 +

原帖由 Sicitsoi 於 12-10-24 發表
塩酥雞
thx


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo