烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 9471


1#
發表於 12-10-24 15:06 |只看該作者
其實想問好耐,掃油<~通常係掃啲咩油mouth:thanks




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 12-10-24 15:19 |只看該作者
回=ki=憶 發表於 12-10-24 15:06
其實想問好耐,掃油<~通常係掃啲咩油thanks
例如呢? 詳情係點?掃係邊一度?
如果掃焗盤的話,我用開橄欖油就用橄欖油黎掃


男爵府

積分: 9471


3#
發表於 12-10-24 16:06 |只看該作者

引用:Quote:回=ki=憶+發表於+12-10-24+15:06+其

原帖由 tp168 於 12-10-24 發表
例如呢? 詳情係點?掃係邊一度?
如果掃焗盤的話,我用開橄欖油就用橄欖油黎掃
...
膠模、曲子模果啲啊同埋過篩即係咩啊係咪好似個網咁,倒啲粉落去,較大果啲粒粒唔要就叫過篩




男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-24 16:22 |只看該作者
本帖最後由 小B媽咪 於 12-10-24 16:23 編輯

回覆 回=ki=憶 的帖子

唔洗,你去烘焙店、家用品店或吉吉島12蚊店都有格麵粉篩賣o架! 啲窿係密好多o架!




男爵府

積分: 5947

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-24 16:26 |只看該作者
回覆 回=ki=憶 的帖子

掃油方面,肉類我用葡萄籽油。蛋糕會用菜油。


侯爵府

積分: 23395


6#
發表於 12-10-24 16:40 |只看該作者
我又無好仔細諗過呢個問題喎..
我多數睇下個RECEIPE用咩油...
响量油的碗度掃番CI响碗邊剩下的的油落焗模度..就係咁..


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo