烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 1807


1#
發表於 12-10-24 22:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8178


2#
發表於 12-10-24 22:55 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

薑茶,薑糖水等,飲完個人好暖。




男爵府

積分: 8178


3#
發表於 12-10-24 22:58 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

可以用電暖毯,睡前30分鐘開著,瞓嗰時D被和床都暖曬,可以關左個暖毯睡覺。成晩都好暖




禁止訪問

積分: 1807


4#
發表於 12-10-24 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


5#
發表於 12-10-24 23:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4849


6#
發表於 12-10-24 23:45 |只看該作者
Soak feet for 20 mins & massage before bed, keeps your feet warm as well as health benefits.


男爵府

積分: 8669


7#
發表於 12-10-24 23:48 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

同你一樣,就算瞓左落床兩個鐘,對腳都唔會暖,最後都要買電毯,上床前開左著半個鐘,上床一路開住,玩下電話,半個鐘左右,對腳暖晒,關電毯,瞓覺


大宅

積分: 2157

畀面勳章


8#
發表於 12-10-25 00:17 |只看該作者

一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

㷛豬膶紅棗水或者焗紅棗水飲,我以前都係,阿媽經常㷛比我飲;最好都係食蛇,食咗瞓覺暖笠笠。




子爵府

積分: 12427


9#
發表於 12-10-25 00:26 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

Me 2,我一入冬季就煲北芪黨參杞子圓肉羊肉湯,每月一次!日常沖黑糖薑茶飲!
我呢兩年都無手腳冰冷而瞓唔到了!
好好多,你試下




子爵府

積分: 12427


10#
發表於 12-10-25 00:29 |只看該作者

回覆:一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......

另外煮雞酒/豬肝蛋湯/當歸蛋茶!
每星期輪流飲都好有幫助




珊瑚宮

積分: 107220


11#
發表於 12-10-25 01:28 |只看該作者
mandychanlok 發表於 12-10-24 22:52
一到冬天,其實我隻腳就會變左冰條...成晚要攬住隻腳訓......食咩可以無咁凍...... ...

最簡單

睡前,用盆大熱水浸熱對腳先去瞓

或沖個大熱水涼先去瞓

保證你暖立立


玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


12#
發表於 12-10-25 01:30 |只看該作者
買張珊胡被做床墊,上面冚絲綿被,保證暖到流鼻血.

點評

catfitfit  係呀  發表於 12-10-25 17:02
玩具萬歲!


禁止訪問

積分: 1807


13#
發表於 12-10-25 15:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


14#
發表於 12-10-25 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


15#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1807


16#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 12-10-25 15:46 |只看該作者
食燉羊肉, 幾次就暖晒. 另外, 產後食鹿茸就唔再手腳冰凍.


珊瑚宮

積分: 107220


18#
發表於 12-10-25 16:47 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 12-10-25 17:38 編輯

珊瑚被,靚的,百貨公司有$2xx

街檔有,南豐(荃灣)好似有$一百幾十

純絲棉被,裕華有$幾百至過千
玩具萬歲!


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


19#
發表於 12-10-25 16:53 |只看該作者
回覆 mandychanlok 的帖子

最凍果幾日着襪瞓。有時開暖毯,熱醒先關
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


珊瑚宮

積分: 107220


20#
發表於 12-10-25 17:33 |只看該作者
珊瑚被 珊瑚毛毯
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=572967
玩具萬歲!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo