自由講場

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-25 10:20 |只看該作者
我阿媽係1個好傳統既c9,亦都好要面同硬頸,10月頭佢同我講,佢堂細佬個仔今日結婚(堂細佬1年都見唔到1似,佢個仔更加無見過),係九展擺酒,我聽完,其實講得衰D(3唔識7),我無決定答佢去唔去,咁好啦,前幾日,佢買左D做人情既利是封,$1/個,買左2個,佢話幫我做埋人情,我老公個名難寫,我阿媽叫佢自己寫,佢話唔寫,咁算啦,我寫左個單字係草稿,等我老豆抄啦,點知中間果個字寫錯左,好啦,我阿媽又嘈我(當然我老公唔係度啦),話做咩叫佢寫自己個名又唔寫呀?我幫佢講好說話,我話佢D字核突,之後我阿媽話又晒多$1買個利是封啦,我心諗好心啦,果少少事,我真係想話佢$1俾番你好唔好...其實我有同佢講用普通長利是封咪得囉,佢話人地始婚邊有人用依D架,我話我結婚果陣好多人都係咁,之後我費事再同佢嘈~~

星期日晚係外家食完飯番去,我老公問我,咩你去飲咩?你而家叫通知我呀,我話我岩岩先決定,佢話你知唔知我1個人渙住個b好辛苦架,你去睇E生果D就話者....阿b而家11個月,周圍走同爬,看少一陣都唔得,之後大家都無出聱,係依幾日都無講野~~我老石星期日仲打俾我問我去唔去,我話去掛,佢話你唔去,你知你阿媽幾小器架啦,大陸班親戚山長水遠都去呀,你係HK都唔去........其實有無諗下我有頭家架?你話無小朋友就話者....

今朝我番工前佢打俾我,係開火咁鬧,我同佢邊對話邊喊....佢話係而家係咪一定要去?係當我講野死架?你知唔知我1個人渙住個b好辛苦架,你去睇E生果D就話者,話我唔尊重佢,咩都決定晒先話佢知,當佢係狗咁,我話我親戚結婚,依D人情世故你唔識,佢話(其實又講得岩)果個親戚你結婚佢有無來飲?事實係無.....仲要而家結婚,都係佢阿哥打俾我阿媽(係另1個堂細佬),帖都無張,仲要唔係自己通知,女家姓咩又唔知.....我話我都係去1次者,又唔係成日都去飲,佢話佢根本1個人睇唔掂....話我不斷挑戰佢既底線,佢話他朝有日搞離婚爭撫養權一定拎依件事出來講?你話我可以點,我仲可以去咩?當然我都唔想為依D無聊事而影響夫妻感情....我老公仲已經講到出口....我煩緊點同我阿媽交代....一陣lunch要單聲佢知啦,唉~~中間人好難做....我真係好想我阿媽知因為依件事差D要離婚,我有個朋友話唔好咁講~~咁點好?上星期我已經放過口風俾佢話可能我老公要OT,接唔到仔(我阿b番育嬰園,夜晚去接走),佢仲用佢既所謂'道理'叫佢O到7點咪得囉,都接得切架(最遲8:00要接),又話唔OT1日半日唔得咩?我心諗你係老細呀?一唔岩聽就西我面

點評

Cutemom0808  帶埋bb去飲lor  發表於 12-10-25 18:03


伯爵府

積分: 15357


2#
發表於 12-10-25 10:29 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

就咁睇我偏向你老公嗰邊...原因好難講,不過如果將男家女家掉轉睇你應該會理解,即你99要求你C6去一個3唔識7嘅人婚宴唔理你,因小朋友關係唔去就黑你地面咁...其實你禮到人不到(當托阿媽送禮)唔得咩?



點評

kingcow  掂  發表於 12-10-25 15:29


伯爵府

積分: 19013

環保接龍勳章


3#
發表於 12-10-25 10:30 |只看該作者
衰啲講,你去到人哋分分鐘問你係邊位呀?人你結婚佢又冇嚟。而且係請你呀媽,你未嫁就要去,你嫁咗主人家係要俾帖你老公你先要去架。

係,你c6係講得好衰。但係佢嚟講,人哋都冇俾帖,冇請我哋去,自己個老婆中瘟雞咁中埋去,洗唔洗咁cheap先?

總結﹕冇俾帖你c6,唔去。有嘅,做3舊水人情,影完相就閃。


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-10-25 10:32 |只看該作者
siutsunboy 發表於 12-10-25 10:29
就咁睇我偏向你老公嗰邊...原因好難講,不過如果將男家女家掉轉睇你應該會理解,即你99要求你C6去一個3唔識 ...

如果得,就唔駛咁煩啦唉~~佢仲話因為OT而唔去係講唔通喎@@最強調係佢自己細佬(係深圳)山長水遠都幾條友去飲,我係HK都唔去~~

點評

kufubaby  你同結婚o個位都隔左幾重啦  發表於 12-10-25 11:06


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-25 10:32 |只看該作者
你可吾可以帶埋小朋友去?


再唔係你一係食埋個飯, 未散席前走


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-25 10:36 |只看該作者
其實應該係有帖,不過未見到面所以未俾,係佢堂細佬(唔係主人家)話叫埋我地2公婆同個b....唔可以帶阿b去,路途遠,同埋佢好早訓....


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


7#
發表於 12-10-25 10:37 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎

帖都無,三百蚊都憸返但你c6 EQ勁低,離婚兩個字可以随便講出口

點評

偷懶喵星人    發表於 12-10-25 11:48
luck_tang    發表於 12-10-25 10:46


象牙宮

積分: 227979

2024年龍年勳章


8#
發表於 12-10-25 10:40 |只看該作者
回覆 miriamfans 的帖子

我覺得你 c6 好幼稚,個仔睇一晚都攪唔掂?

仲話第時離婚....有無搞錯? 個仔企無份架? 1 對 1, 有咩理由睇唔掂?

甘平時企無理過個仔架?


點評

ChinoB  同意.覺得個男人講嘢好難聽.  發表於 12-10-26 05:29
Cutemom0808  agree, 一晚都搞唔掂  發表於 12-10-25 18:05
wonderlulu  yes,小器又煩氣~~~  發表於 12-10-25 14:49
Janellemama    發表於 12-10-25 12:23
~sunshine~    發表於 12-10-25 11:27


大宅

積分: 3171


9#
發表於 12-10-25 10:40 |只看該作者
開席前同主人家so so下,放低人情就走,咁要湊小朋友,大家都應該明白的


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-25 10:40 |只看該作者
你老公都好唔掂喎, 睇個仔一日半日都話攪唔掂, 咁佢生仔做咩,
唔睇件事係咪去飲, 難道你平時想去街一次半次, 你老公都攪唔掂個仔,
比我實反面, 你啊媽叫你去都係想自己有面啫, 我覺得一次半次俾面啊媽無問題LU~

點評

ChinoB  同意.就咁睇媽媽并無唔arm.一餐半餐姐.  發表於 12-10-26 05:30
wonderlulu  同意  發表於 12-10-25 14:50
兩個仔媽媽  同意! 你老公都幾野蠻!  發表於 12-10-25 11:35


禁止訪問

積分: 81803


11#
發表於 12-10-25 10:40 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-10-25 10:40 |只看該作者
其實我覺得你老公都幾小氣架喎...
人地黎唔黎你婚禮係一回事,
你自己去係禮貌,駛理人地有無黎你個個婚禮咩?

你老公照顧半晚小朋友都咋曬型,
你又唔係去玩,唔通有小朋友就唔比去應酬家人?
如果比在我我真係好心淡羅...


其實我諗你老公都係覺得你無預先通知,
佢得唔到尊重姐,
如果你而家去,佢就好似下唔到台咁,
可唔可以諗個方法比大家好下台?


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


13#
發表於 12-10-25 10:45 |只看該作者
佢講得離婚,已經唔係因為依件事啦,當然之前仲有D事既....日積月累....平時我老公都係叫6299幫手,我地2個先出去一陣,未試過我或者佢單獨出去,因我阿b係男仔,佢好大力...同埋佢仲食緊藥,要1個人禁住佢另個喂先可以....我都明白佢既立場....


大宅

積分: 1534


14#
發表於 12-10-25 10:47 |只看該作者
吾方便就吾好去啦
封人情就系啦,反正人吾都,人情到都無乜問題的
無謂為左哩點事傷及家人的親情呀


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-25 10:47 |只看該作者
Jason 發表於 12-10-25 10:40
咁你結婚點解唔請人先?

禮封果度你地就唔啱啦,叫你地寫名,一個推一個,冇D禮貌!

結婚請人係我阿媽問佢阿嬸先決定請邊個,因為佢D仔女好多都係外國,請都係請係HK定居果D~~


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-10-25 10:49 |只看該作者
Anlacui 發表於 12-10-25 10:47
吾方便就吾好去啦
封人情就系啦,反正人吾都,人情到都無乜問題的
無謂為左哩點事傷及家人的親情呀 ...

我而家就係唔想傷害夫妻感情,所以先選擇唔去....但要應付個皇太后,我真係束手無策~~


禁止訪問

積分: 80247


17#
發表於 12-10-25 10:49 |只看該作者

回覆:miriamfans 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21610

虎到金來勳章 減齡達人勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-10-25 10:51 |只看該作者
Superman-GF 發表於 12-10-25 10:49
樓主你 handle 得好差。你又確係無同你老公商量過喎!好聲氣叫老公頂一陣,同阿媽講,你親身去放低禮,恭喜 ...

唔得啦,我放工去到果度,起碼7點幾,我住新界架,一來一回D時間咪即係等如去飲....


禁止訪問

積分: 29958


19#
發表於 12-10-25 10:52 |只看該作者

回覆:好無助.手心又係肉手背又係肉,有人可以幫幫我嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


20#
發表於 12-10-25 10:54 |只看該作者

引用:回覆+miriamfans+的帖子 我覺得你+c6+好幼

原帖由 Sumyeema1 於 12-10-25 發表
回覆 miriamfans 的帖子

我覺得你 c6 好幼稚,個仔睇一晚都攪唔掂?
我都係咁諗
係咪阿媽放一日假都唔得,樓主又係有問題,係去就去,做咩要可能去又可能唔去,父母果邊預佢去,老公聽落又預佢唔去。搞到風煙四起。
仲有去人地飲宴要諗咁多野咩,下下要計人地有冇來咩?係咪約朋友聚會都要睇下有冇利益,有咩作用才可以出席。阿媽想我去,我要陪佢就係去飲宴的原因



點評

wonderlulu    發表於 12-10-25 14:55
兩個仔媽媽  好!!!! 講得好!!!!  發表於 12-10-25 11:39
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo