烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 37714


1#
發表於 12-10-25 14:28 |只看該作者
本帖最後由 selko809 於 13-7-7 17:58 編輯

1351146486179.jpg

點評

小強子    發表於 12-11-10 00:34
tempooo    發表於 12-10-27 03:46
Tonks    發表於 12-10-26 07:03
yanyan-mummy    發表於 12-10-25 20:04


珍珠宮

積分: 37714


2#
發表於 12-10-25 14:29 |只看該作者

引用:+

原帖由 selko809 於 12-10-25 發表
掛住整壽司有啲過火
1351146506976.jpg


珍珠宮

積分: 37714


3#
發表於 12-10-25 14:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+selko809+於+12-10-25+發表掛

原帖由 selko809 於 12-10-25 發表
掛住整壽司有啲過火
淨咗啲饀用嚟夾麵包,今日嘅下午茶
1351146669853.jpg


大宅

積分: 4028


4#
發表於 12-10-25 15:22 |只看該作者

回覆:selko809 的帖子





伯爵府

積分: 18584


5#
發表於 12-10-25 15:30 |只看該作者


琥珀宮

積分: 174213

親子達人勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-25 15:31 |只看該作者

回覆:椰奶三色包






侯爵府

積分: 21157


7#
發表於 12-10-25 15:32 |只看該作者


大宅

積分: 4602


8#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
selko809 發表於 12-10-25 14:28
嘩你做糕点,飽實在太吸引,不如開班益吓我


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


9#
發表於 12-10-25 15:42 |只看該作者


禁止訪問

積分: 689


10#
發表於 12-10-25 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 11709


11#
發表於 12-10-25 15:45 |只看該作者

回覆:椰奶三色包

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37714


12#
發表於 12-10-25 15:57 |只看該作者
dbdrdbag 發表於 12-10-25 15:37
嘩你做糕点,飽實在太吸引,不如開班益吓我

我實在獻醜啦多謝妳欣賞我做包係最差
求其軟熟就得不過有啲花款就食得開心啲囉


翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


13#
發表於 12-10-25 15:57 |只看該作者

回覆:椰奶三色包




禁止訪問

積分: 9523


14#
發表於 12-10-25 15:59 |只看該作者

回覆:selko809 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3025

畀面勳章


15#
發表於 12-10-25 16:02 |只看該作者


伯爵府

積分: 18914

好媽媽勳章


16#
發表於 12-10-25 16:15 |只看該作者


男爵府

積分: 7128


17#
發表於 12-10-25 16:36 |只看該作者
回覆 selko809 的帖子

好靚!!

3.91kgs - 出世


男爵府

積分: 7128


18#
發表於 12-10-25 16:46 |只看該作者
selko809 發表於 12-10-25 15:57
我實在獻醜啦多謝妳欣賞我做包係最差
求其軟熟就得不過有啲花款就食得開心啲囉
...

SELKO809 尋晚跟你做左 DONUT 阿女好鍾意呀!!

你可以提供埋個椰奶食譜嗎 ? 咁O岩雪櫃有盒椰奶 唔知點用好呀!!


3.91kgs - 出世


水晶宮

積分: 61529

大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-10-25 17:06 |只看該作者
selko809 發表於 12-10-25 14:31
淨咗啲饀用嚟夾麵包,今日嘅下午茶
sushi 同包我都要~!

點評

selko809  妳係咪玩我先.....5.....  發表於 12-10-25 17:23
為咗見到黃先生個為食樣~誓要煮好每一餐飯~ 黃先生食得開心~黃師奶煮得用心


珍珠宮

積分: 37714


20#
發表於 12-10-25 17:29 |只看該作者
本帖最後由 selko809 於 13-7-7 17:59 編輯
maipo 發表於 12-10-25 16:46
SELKO809 尋晚跟你做左 DONUT 阿女好鍾意呀!!

你可以提供埋個椰奶食譜嗎 ? 咁O岩雪櫃有盒椰奶 唔知 ...

妳平時整啲包包咁靚一定整得好食過我



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo