立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17267
大宅
積分: 1993
VivienMan 發表於 12-10-26 11:20 下星期會過東京,可以話我知,要點先煮得好食? 買咩品牌既調味同咖哩粉/膏嗎?
VivienMan 發表於 12-10-29 00:12 回覆 2akachan 的帖子 多謝妳先!妳住東京?我黎其實係工幹,多謝妳一番美意!
2akachan 發表於 12-10-29 08:14 我住新宿附近、 我平時煮用甘口、再加200-250ml牛乳。 会変得好MILD、
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy