夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 231


1#
發表於 12-10-26 19:54 |只看該作者
我結婚六年只收過老婆2份生日禮物+0份結婚週年禮物?

我送足佢六年生日及結婚週年禮物。

大家有咩想法?




別墅

積分: 509


2#
發表於 12-10-26 19:59 |只看該作者

回覆:禮物

只要對你好就可以了




別墅

積分: 724


3#
發表於 12-10-26 20:00 |只看該作者

回覆:禮物

本帖最後由 叮叮漫遊記 於 13-1-27 10:36 編輯

#


複式洋房

積分: 147


4#
發表於 12-10-26 20:01 |只看該作者

回覆:禮物

咁平時佢錫唔錫你?





禁止發言

積分: 55904


5#
發表於 12-10-26 20:03 |只看該作者

回覆:ttacc36 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8463


6#
發表於 12-10-26 20:03 |只看該作者
最緊要你自己覺得ok唔ok先??


大宅

積分: 1756


7#
發表於 12-10-26 20:04 |只看該作者

回覆:ttacc36 的帖子

T-SHIRT一件半件總有呱


大宅

積分: 4117


8#
發表於 12-10-26 20:09 |只看該作者
邊有得計架難道你送花比老婆,會希望老婆送返花比你送禮係在乎心意,希望對方開心,對嗎?如果希望對方能夠生日時禮尚往來,甚或週年紀念交換禮物,應該坦承同老婆講吖又或者問下佢,點解唔送禮或者花心思氹下我嘅


男爵府

積分: 8026

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 12-10-26 20:11 |只看該作者

回覆:禮物

我結婚5年, 送過1份生日禮物+0份週年禮物俾老公... 佢就每次都有送禮物+食飯慶祝... 有問題嗎??? 我老公需要介懷嗎??? 我哋根本冇放這些在心上, 我哋感情好好, 不就夠了... 生日當天一句生日快樂, 抱在一起已經好幸福... 我的心係怎樣對老公, 老公係知道的... 假如老公送足禮物俾我, 但心底並冇我, 那我有好多禮物又如何???




複式洋房

積分: 231


10#
發表於 12-10-26 21:33 |只看該作者

引用:T-SHIRT一件半件總有呱

原帖由 colannysze 於 12-10-26 發表
T-SHIRT一件半件總有呱
Nothing




複式洋房

積分: 231


11#
發表於 12-10-26 21:38 |只看該作者

回覆:QQQme 的帖子

大家都有做野,佢賺到的只顧自己。我賺到的就要全部支出晒成頭家及小朋友我。我都唔知佢有幾愛我啦。佢請朋友食飯多個請我食飯。




大宅

積分: 2777


12#
發表於 12-10-26 21:42 |只看該作者

引用:我結婚六年只收過老婆2份生日禮物+0份結婚

原帖由 ttacc36 於 12-10-26 發表
我結婚六年只收過老婆2份生日禮物+0份結婚週年禮物?

我送足佢六年生日及結婚週年禮物。
平心而論如果呢個topic係老婆開既,唔知大家反應一唔一樣?
不過既然你想人氹我覺得明示暗示下都可以,唔好口就無野,之後積積埋理先一次過計較。我相信好多家庭都唔一定會送,因為平時生活所需既,平時都會買左




大宅

積分: 1756


13#
發表於 12-10-26 21:51 |只看該作者

回覆:QQQme 的帖子

羡慕你呀,老公好少買野比我,通常我買比佢多。


水晶宮

積分: 67993


14#
發表於 12-10-26 22:04 |只看該作者

引用:我結婚六年只收過老婆2份生日禮物+0份結婚

原帖由 ttacc36 於 12-10-26 發表
我結婚六年只收過老婆2份生日禮物+0份結婚週年禮物?

我送足佢六年生日及結婚週年禮物。
如果佢每天送野比你,但每天唔去到好夜都唔返屋企。你又有乜想法? 如果你送禮物比,要求人地都送番比你。你同送野比佢嗰個人都好辛苦。嗰個人亦好有壓力,即使係朋友。

天空之城, 快樂之地


禁止訪問

積分: 6742


15#
發表於 12-10-26 22:08 |只看該作者

引用:我覺得禮物係其次, 唔送唔代表唔愛你唔重

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42535


16#
發表於 12-10-26 22:36 |只看該作者
平時你個人用品是自己買的?無得咁計。


子爵府

積分: 10241


17#
發表於 12-10-26 22:54 |只看該作者

回覆:禮物

我寧願另一半日日都攬住我錫我愛我,我真係可以唔收咩生日、週年禮物




複式洋房

積分: 231


18#
發表於 12-10-26 22:57 |只看該作者

回覆:禮物

多謝大家分享不同觀點。




別墅

積分: 596


19#
發表於 12-10-26 23:33 |只看該作者

引用:多謝大家分享不同觀點。 +

原帖由 ttacc36 於 12-10-26 發表
多謝大家分享不同觀點。
其實男人通常好少去計較老婆有無送禮物!所以可能你太太都唔知你想收禮物~而且你講到你太太會常常請人食飯!即係佢都唔係孤"行"既人啦!兩公婆要對成幾十年!不如你直接啲表示下你都想收禮物!咁你氹下我我又氹下你先可以長久!




珍珠宮

積分: 31496


20#
發表於 12-10-27 08:46 |只看該作者

回覆:禮物

我覺得你可以向太太撒嬌,同佢講收禮物,睇下佢識唔識做。女人有時係咁架,好易將專注力放在係小朋友度,對老公少左情趣。我個人都比較少送禮物俾c6,不過只要我知道佢想要我都會買,例如遊戲機等,不是甚麼節日禮物,想送就送咋!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo