跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21457


1#
發表於 12-10-27 12:17 |只看該作者
我11年交左表,仲未有信interview 你地有冇人收到?知唔知幾時會收到呢?thx^^


大宅

積分: 2967


2#
發表於 12-10-27 13:53 |只看該作者
我2012年4月交表, 未收到信.


大宅

積分: 2967


3#
發表於 12-10-27 13:55 |只看該作者
花花b 發表於 12-10-27 12:17
我11年交左表,仲未有信interview 你地有冇人收到?知唔知幾時會收到呢?thx^^

...
我排第一百八十幾呀, 係咪應該冇機會呀?

你排第幾呀?


侯爵府

積分: 21457


4#
發表於 12-10-27 14:38 |只看該作者

回覆:有冇人已收到信in救世軍13年n班?

排25呀,我11年七月交架



大宅

積分: 2614


5#
發表於 12-10-27 22:51 |只看該作者

引用:排25呀,我11年七月交架

原帖由 花花b 於 12-10-27 發表
排25呀,我11年七月交架
我排40幾號,都未收到信,我打過電話問,宜家in緊10出生B我哋11出生的未有咁快。


侯爵府

積分: 21457


6#
發表於 12-10-27 23:27 |只看該作者

引用:Quote:排25呀,我11年七月交架我排40幾號,

原帖由 zjz327 於 12-10-27 發表
我排40幾號,都未收到信,我打過電話問,宜家in緊10出生B我哋11出生的未有咁快。

...
即係10年細B都會in N架???
你地本身有冇返工架


大宅

積分: 2614


7#
發表於 12-10-28 03:24 |只看該作者

引用:Quote:我排40幾號,都未收到信,我打過電話

原帖由 花花b 於 12-10-27 發表
即係10年細B都會in N架???
你地本身有冇返工架
有D家長唔想BB做細仔,所以會推遲返學時間。我系全職媽媽,但好想出去做野


侯爵府

積分: 21457


8#
發表於 12-10-28 10:04 |只看該作者

引用:Quote:即係10年細B都會in+N架??? 你地本

原帖由 zjz327 於 12-10-28 發表
有D家長唔想BB做細仔,所以會推遲返學時間。我系全職媽媽,但好想出去做野

...
我都係全職媽媽,小朋友返左全日,唔知搵咩工


大宅

積分: 2614


9#
發表於 12-10-28 10:06 |只看該作者

引用:Quote:有D家長唔想BB做細仔,所以會推遲返

原帖由 花花b 於 12-10-28 發表
我都係全職媽媽,小朋友返左全日,唔知搵咩工
我估我都系搵兼職,無人湊女,咩都吃自己好無奈


侯爵府

積分: 21457


10#
發表於 12-10-28 12:04 |只看該作者

引用:Quote:我都係全職媽媽,小朋友返左全日,唔

原帖由 zjz327 於 12-10-28 發表
我估我都系搵兼職,無人湊女,咩都吃自己好無奈
me too,之前份工好正ga,因為無人湊,請左半年工人太唔放心,最後自己湊返。錢少左,工作量多左,返PT仲要搵返大埔,得SALE同收銀,我做開文職,唉,唔慣個D工


大宅

積分: 1101


11#
發表於 12-10-30 12:45 |只看該作者
我剛剛打左電話去問啦, 接聽個位小姐話我知小朋友太細個, 要到明年2-3月先會安排面試...


侯爵府

積分: 21457


12#
發表於 12-10-30 16:30 |只看該作者

引用:我剛剛打左電話去問啦,+接聽個位小姐話我知

原帖由 pinkytang 於 12-10-30 發表
我剛剛打左電話去問啦, 接聽個位小姐話我知小朋友太細個, 要到明年2-3月先會安排面試... ...
Thanks^^


大宅

積分: 1101


13#
發表於 12-10-30 16:33 |只看該作者
回覆 花花b 的帖子

花花, 唔使客氣, 反正我都想知, 所以打去問^^頭先仲諗緊驚你唔知睇唔到呢個回覆, 收工前msg你添


侯爵府

積分: 21457


14#
發表於 12-10-30 16:52 |只看該作者

引用:回覆+花花b+的帖子 花花,+唔使客氣,+反正

原帖由 pinkytang 於 12-10-30 發表
回覆 花花b 的帖子

花花, 唔使客氣, 反正我都想知, 所以打去問^^頭先仲諗緊驚你唔知睇唔到呢個回覆, 收工 ...
你係KI?


大宅

積分: 1101


15#
發表於 12-10-30 17:03 |只看該作者
回覆 花花b 的帖子

花花好叻呀


侯爵府

積分: 21457


16#
發表於 12-10-30 22:54 |只看該作者

引用:回覆+花花b+的帖子 花花好叻呀

原帖由 pinkytang 於 12-10-30 發表
回覆 花花b 的帖子

花花好叻呀
做咩BB個樣仲係咁細架Xddd


侯爵府

積分: 21457


17#
發表於 12-10-30 22:55 |只看該作者

回覆:有冇人已收到信in救世軍13年n班?

KI你排幾多呀?


大宅

積分: 1101


18#
發表於 12-10-31 08:22 |只看該作者

回覆:有冇人已收到信in救世軍13年n班?

因為佢媽咪懶,無幫佢"發育"
我記得排你後面,但唔記得差幾多啦
因為我係你提醒後先記得交表




侯爵府

積分: 21457


19#
發表於 12-10-31 10:04 |只看該作者

引用:因為佢媽咪懶,無幫佢"發育" 我記得排你

原帖由 pinkytang 於 12-10-31 發表
因為佢媽咪懶,無幫佢"發育"
我記得排你後面,但唔記得差幾多啦
因為我係你提醒後先記得交表
哈哈,我知你會報埋聖保祿,有得報時這話我聽呀^^我都捻住交.....其他間間無交,唔入就14先返K。


大宅

積分: 1101


20#
發表於 12-10-31 11:30 |只看該作者
回覆 花花b 的帖子

嘩哈哈哈, 係呀, 1月2日上網download 又得, 親身去拎都得^^ 我會set alarm 到時msg你架啦XDDD

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo