烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   29


伯爵府

積分: 15191


1#
發表於 12-10-28 00:21 |只看該作者
請問係咪將發好的花膠連同鲜奶放入燉盅整一個鐘即成?仲有咩材料可加?有錯請指正,因為想明晚整俾老公食保吓




禁止訪問

積分: 17124


2#
發表於 12-10-28 00:23 |只看該作者

回覆:鲜奶燉花膠係唔係咁整?(请指教)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41288


3#
發表於 12-10-28 00:41 |只看該作者

引用:鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗同蓮子!

原帖由 QUSTINLING 於 12-10-28 發表
鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗同蓮子!
燉幾耐?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


伯爵府

積分: 15191


4#
發表於 12-10-28 00:51 |只看該作者

引用:鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗同蓮子!

原帖由 QUSTINLING 於 12-10-28 發表
鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗同蓮子!
唔明。請問可否提供詳細步驟?謝!





複式洋房

積分: 172


5#
發表於 12-10-28 00:51 |只看該作者
我自己整就喜歡整椰汁花奶燉花膠既,我首先煲滾水加冰糖再加椰汁調較好味道,然後將發好剪細左既花膠倒埋一齊燉,我通常會燉耐d起碼三個鐘,膠質極豐富,最後燉完先落花奶(因我唔喜歡用鮮奶),味道很不錯,那次我燉給十位朋友食,每個也讚口不絕,你可試試


禁止訪問

積分: 17124


6#
發表於 12-10-28 00:54 |只看該作者

引用:Quote:鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17124


7#
發表於 12-10-28 01:00 |只看該作者

引用:Quote:鮮奶要燉好之後先加架!可以放埋紅棗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15191


8#
發表於 12-10-28 01:23 |只看該作者

引用:我自己整就喜歡整椰汁花奶燉花膠既,我首先

原帖由 樂意 於 12-10-28 發表
我自己整就喜歡整椰汁花奶燉花膠既,我首先煲滾水加冰糖再加椰汁調較好味道,然後將發好剪細左既花膠倒埋一齊 ...
i'll try it next time! thanks




伯爵府

積分: 15191


9#
發表於 12-10-28 01:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bubblegummy+於+12-10-28+發

原帖由 QUSTINLING 於 12-10-28 發表
我既做法係花膠發好清潔好之後剪成一條條,紅棗洗一洗,蓮子浸一陣之後去芯(唔加哩兩樣都得),之後燉盅放 ...
即係将燉花膠的水照用,加鲜奶?




禁止訪問

積分: 17124


10#
發表於 12-10-28 10:39 |只看該作者

引用:Quote:我既做法係花膠發好清潔好之後剪成一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1935


11#
發表於 12-10-28 11:05 |只看該作者

回覆:鲜奶燉花膠係唔係咁整?(请指教)

我都整咗,但是我食到有腥味,係咪要將花膠連薑一齊出水先?
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 17124


12#
發表於 12-10-28 16:34 |只看該作者

引用:我都整咗,但是我食到有腥味,係咪要將花膠

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15191


13#
發表於 12-10-28 19:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joey~^^~+於+12-10-28+發表我

原帖由 QUSTINLING 於 12-10-28 發表
我會用薑同蔥將花膠出水先架!如果用薑蔥出水後仍然驚有腥味,可以加D薑汁一齊燉



...





複式洋房

積分: 216


14#
發表於 12-10-28 22:59 |只看該作者

回覆:樂意 的帖子






首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo