烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 8455


1#
發表於 12-10-28 17:34 |只看該作者
大家有無做過?可以係邊到買烏冬既粉做?




水晶宮

積分: 50721

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 12-10-28 17:42 |只看該作者
citysuper


伯爵府

積分: 17005


3#
發表於 12-10-28 18:18 |只看該作者

引用:大家有無做過?可以係邊到買烏冬既粉做? +

原帖由 wksin 於 12-10-28 發表
大家有無做過?可以係邊到買烏冬既粉做?
我用價真棧既韓麥粉 (包裝袋有條小麥)做過都好彈牙

自煮有快樂


男爵府

積分: 8455


4#
發表於 12-10-28 19:18 |只看該作者

回覆:lovingsleep 的帖子

請問個份量點樣預?幾多g粉加幾多水?





首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo