在職全職

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 927


1#
發表於 12-10-31 16:00 |只看該作者
剛剛放完產假, 公司以更架構為由將我經理鄧左做細, 仲要under 個新人, 做埋d 勁junior 同接手剛走左同事的野...話比機會我學新野, 加上比人鄧左做細之後, d 同事對我態度唔同哂, 扮明迫我走, 但人工福利不變...

其實份工返5 day, 唔係好洗ot, 但條氣勁唔順, 比你地走唔走...


大宅

積分: 4608


2#
發表於 12-10-31 16:26 |只看該作者
經濟許可,自己又接受唔到,就會走。

睇下你點睇啦。

一路搵一路走,無謂俾人睇死啦。




別墅

積分: 927


3#
發表於 12-10-31 16:30 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我而家好想即走,但年尾好似好難搵工




水晶宮

積分: 54392


4#
發表於 12-10-31 16:38 |只看該作者
既然條氣吾順又接受吾到...當然吾做啦...但你又怕年尾難搵工..甘米索性忍下啦...可能過一排你啖氣下左會打消吾做念頭..始終份工返5days又吾駛ot..加上岩岩生左bb...好多時都要請下假..如果轉工又好似無甘方便!


男爵府

積分: 7280


5#
發表於 12-10-31 16:45 |只看該作者
做住先, 亞Q 精神, 人工又無減, 又無OT 做住先, 按將工作.

點評

bearsa    發表於 12-11-8 14:35


珍珠宮

積分: 48094

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


6#
發表於 12-10-31 16:46 |只看該作者
你依家走佢地咪會好開心羅, 比我就唔走, 不過都會搵工, 搵份更好的, 搵到的話, 走時仲威啦!!
希望每天開心渡過 ;-)


公爵府

積分: 26782

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


7#
發表於 12-10-31 16:48 |只看該作者
我會...唔走...

哈哈哈...其實我都有試過類似嘅經驗, 當時我選擇敵不動, 我不動, 唔走, 仲好呀Q噤安慰自已, 車...仲好, 唔洗幫你'咩飛', 因為人工照舊, 只係做啲雞野遮...

哈哈...當然, 好景不常, 佢之後無耐就同我講要cut人工囉...

呵呵...cut完就咩野都挑剔一餐, 最後都係自已執包袱...
悲歡離合總無情
一任階前點滴到天明


別墅

積分: 927


8#
發表於 12-10-31 16:48 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

多謝你地的正能量!

但我份工resign 要2個月通知,所以都好煩!




男爵府

積分: 8213


9#
發表於 12-10-31 16:57 |只看該作者
會走, 不過會忍多兩個月, 攞埋年底的雙糧或者花紅先走!


別墅

積分: 927


10#
發表於 12-10-31 16:58 |只看該作者
我公司冇雙糧或者花紅架...


大宅

積分: 2667


11#
發表於 12-10-31 17:03 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

hea住做,做返 "份內" 事就夠啦人工依舊做細做嘅野,責任又唔使咩,爽! 夠鐘就走人,雖然條氣唔順,現實就係咁,唯有搵d藉口比自己自娛下啦


男爵府

積分: 5759


12#
發表於 12-10-31 17:15 |只看該作者
本帖最後由 Jan2010 於 12-10-31 17:16 編輯

搵到新的先走.


大宅

積分: 4964


13#
發表於 12-10-31 17:18 |只看該作者
我都有過你差不多既經歷:

當年我細仔出世, 公司將原本請來做temp替我產假的臨時工, 夾硬開左個位比佢做我直系上司

後來我呢個上司做左兩年左右走左lu

依家諗返轉頭直頭想多謝公司比我輕鬆多左2年, 日日夠鐘走人


男爵府

積分: 8754


14#
發表於 12-10-31 17:55 |只看該作者
高薪靚仔 hea 多陣先走
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


別墅

積分: 927


15#
發表於 12-10-31 18:04 |只看該作者
我都擔心而家accept左個junior post, 遲d好難搵番份manager post.


大宅

積分: 1879


16#
發表於 12-10-31 18:50 |只看該作者

回覆:WW_BB 的帖子

我同你一樣,人工好好,又唔多嘢做,但都係條氣唔順,但我忍到揾到工先走。


禁止訪問

積分: 1022


17#
發表於 12-10-31 19:33 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 927


18#
發表於 12-10-31 19:34 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我公司冇雙糧的




大宅

積分: 4703

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 12-10-31 19:45 |只看該作者

版主 的帖子

唔順都要忍,出面環境其實唔係咁好。而且有BB開支大,況且在公司做細好過做大,冇咁多責任tim,最緊要係人工福利冇縮,計落有sol



hello hello ~~


複式洋房

積分: 117


20#
發表於 12-10-31 19:47 |只看該作者

回覆:條氣唔順, 搵緊後路

我都係啱啱放完產假喎,你bb幾月出世?我都好想走呀,放產假前老細要我放假時睇公司email, 我唔肯,而家復工佢勁針對我




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo