興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 12-11-6 21:32 |只看該作者
平時要2個人洗耳仔,包到貓貓春卷咁,一個按頭,一個滴洗耳水,再捽耳仔,過程中好幾件衫都比貓貓抓穿左d細窿窿,但唔緊要,都勉強叫做洗到





今日見到貓貓r耳仔,但得我一個係屋企,我發覺真係洗唔掂,佢fing頭太大力,我按唔住,滴少少就比貓貓逃走左。仲嬲嬲地,自己訓埋一邊pet pet向住我



我見vet上次幫貓貓洗耳仔好合作,其實各位JM有冇d好d既方法呀?

Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


大宅

積分: 2129


2#
發表於 12-11-6 23:07 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

試下放鬆d,你緊張貓貓都會好緊張!唔好畀佢見到d工具,抱下佢傾下計,洗果陣溫柔d,用棉花沾濕藥水,唔好直接將藥水滴入貓貓耳仔!畀耐性,慢慢來




珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-11-7 09:42 |只看該作者
之前我都好似你咁,又用毛巾包住,又好緊張,
攪到貓貓都好緊張,
周圍走,掙扎得好勁。


最近我發現,其實只要放貓貓係 knee 上面坐住,
然後一面溫柔同佢傾計,
一面平常心咁幫佢清潔,
佢會定好多,最多都係想跳走,
唔會點掙扎。


試下用綿花波濕滿洗耳水,
之後輕輕塞入貓耳(當然唔好塞曬入去),
然後芝d水入貓耳,
佢最多都係呢下嚇一嚇想走,
之後你一直按佢耳軟骨同安撫佢,
久而久之佢就會習慣


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-11-7 10:23 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

多謝2位JM 回覆

我試過抱貓貓上大脾,經驗同你地一樣,一路同佢講野佢情緒係會好d,會坐定定,但開始洗耳仔,佢耳仔一feel到有liquid流入去(用綿花慢慢流入去又試過,直接滴入去又試過),就會立即fing頭,跟住走架喇,逼於無奈先包住佢

佢剪指甲都冇問題架,好乖,
係洗耳仔真係頭都大





Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


珍珠宮

積分: 41288


5#
發表於 12-11-7 11:45 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

不用每次都用洗耳水 可以暖水濕棉花抹眼耳



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 12-11-7 13:17 |只看該作者

回覆:mvshop8888 的帖子

但耳仔有好多分泌,(黑色野)
用暖水都得嗎?

Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


複式洋房

積分: 237


7#
發表於 12-11-8 12:40 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

我通常會餵小食比佢 佢一唔食我一唔正 xp . 我會坐係地下, 佢坐地下係我面前背住我, 用大脾夾住佢。 so far 佢掙扎都無爪到我


複式洋房

積分: 237


8#
發表於 12-11-8 12:40 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

一路食一路正先岩


別墅

積分: 513


9#
發表於 12-11-8 14:19 |只看該作者
我隻貓有時就會好乖比你洗耳,有時就走得好快唔比你洗,我好多時用大腿夾住佢個身,之後幫佢洗,有時就用整D洗耳水落棉毛到幫佢洗


子爵府

積分: 14457


10#
發表於 12-11-8 15:09 |只看該作者
唔好意思,騎劫一問:

正常沒有耳卂 的情況下,需要定時洗耳嗎?
還是發現有烏糟才洗?
用暖水洗還是用洗耳水洗?


大宅

積分: 2129


11#
發表於 12-11-11 16:50 |只看該作者

引用:唔好意思,騎劫一問:正常沒有耳卂+的情況下

原帖由 1010mum 於 12-11-08 發表
唔好意思,騎劫一問:

正常沒有耳卂 的情況下,需要定時洗耳嗎?
如果冇特別污垢或者特別油,貓貓自己其實都有做清潔,就夠了!




子爵府

積分: 14457


12#
發表於 12-11-12 10:32 |只看該作者
thanks.


複式洋房

積分: 185


13#
發表於 12-11-12 13:03 |只看該作者
通常我會夜晚等佢好眼瞓先搞。 咁佢力度會無咁大


大宅

積分: 3384


14#
發表於 12-11-12 19:20 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

比佢哋瞓係大脾,用棉花棒慢慢幫佢抹,佢哋會覺得好舒服!




大宅

積分: 2988


15#
發表於 12-11-13 11:10 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

想問樓主貓貓幾歲?
佢而家耳仔有黑色野可能已發炎,可能要用消炎耳水⋯




子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 12-11-13 11:52 |只看該作者

引用:想問樓主貓貓幾歲? 佢而家耳仔有黑色野可

原帖由 bonbonfufu 於 12-11-13 發表
想問樓主貓貓幾歲?
佢而家耳仔有黑色野可能已發炎,可能要用消炎耳水⋯



...
7個月大呀
睇過vet話只不過係分泌多

Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


大宅

積分: 2988


17#
發表於 12-11-13 13:17 |只看該作者

回覆:次次同貓貓洗耳仔都好似打仗咁

我只細時都係咁,如果太多克野都係有dd炎既,不過唔惡化唔駛用消炎。其實淨用綿棒乜都吾駛落清潔就得啦,e生賣野梗係買呢買路啦;我貓細時一只耳仔用4丶5枝棒嫁,有時早加晩清潔,而家5歲格日清都可以。
我見妳圖果幾枝清潔品我用過其實我經驗佢地吾得,家居要注意清潔,日日同佢清潔就應該得喇




大宅

積分: 2988


18#
發表於 12-11-13 13:28 |只看該作者

引用:我只細時都係咁,如果太多克野都係有dd炎既

原帖由 bonbonfufu 於 12-11-13 發表
我只細時都係咁,如果太多克野都係有dd炎既,不過唔惡化唔駛用消炎。其實淨用綿棒乜都吾駛落清潔就得啦,e ...
哎呀,貼圖吾係你添,我攪錯左,anyway唔駛用清潔用品。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo