母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 959


1#
發表於 12-11-6 23:40 |只看該作者
個仔下星期就2個月大喇,一直都想做全人奶媽,滿月前嘅重量增長冇咩大問題(間唔中老公都同佢補粉),我同老公講想做全人奶媽,佢見我咁努力都好支持。可惜試左幾個禮拜全人奶(每次埋身,最後一餐埋身加泵奶),阿B連續2個禮拜去健康院都無重過,醫生話一定要每次埋身後補2安奶。我係窮媽媽,大部分時間都係泵到2-3安,最多果次都只係5安。今個星期就不斷每次補奶,但由於奶奶日日黎湊B,每次補完2安後阿B喊又補多2安奶粉俾佢。我每次見到佢地補粉都好唔開心,佢地話我虐待阿B,肚餓都唔俾佢食,琴日又就人奶事件同老公嘈,老公話我就黎緊張人奶多過緊張阿B,今日到媽咪過黎,同阿B講下星期唔會再餓親喇(我下星期開始番工)。其實我都係想盡母親嘅天職,將最好嘅留俾阿B,我堅持有錯嗎?見到個個人奶媽都好努力,唔補粉,我都想,但係唔到我控制.....仲有,我弟婦都有幫手,一路都同老公講話個奶嘴窿大得制,成條水柱,但佢地話大D阿B唔會啜得咁辛苦。講真,阿B可能已經慣左快流量(一分鐘飲哂4安),雖然肯埋身,但5分鐘內就會訓。我真係好唔開心,越唔開心,奶量越少,阿B就補越黎越多粉.......覺得自己真係好失敗......唉!呻完好D喇.......




禁止訪問

積分: 1670


2#
發表於 12-11-6 23:49 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6934


3#
發表於 12-11-6 23:54 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

唔好唔開心…有好多媽媽都有相同情況架…其實唔夠人奶,咪補奶粉囉,唔係壞事呀,盡左力就得啦,你返工都可以照泵比bb做甜品,等母乳自然收奶架,有幾多咪餵幾多囉…咁樣唸就會輕鬆點啦


男爵府

積分: 5517


4#
發表於 12-11-7 00:00 |只看該作者
其實人奶路上, 有太多人向旁邊確實係比較難成功的, 你惟有盡量向獨處既時候多啲餵人奶, 希望唔能夠全人奶, 都可以有啲比BB飲下


大宅

積分: 4383


5#
發表於 12-11-7 06:53 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

太灰啦!!!支持你為全人奶努力!!!努力過唔得都唔會後悔。

每次埋身後有冇泵?一曰埋身/泵幾次?半夜有冇起身?


大宅

積分: 4622


6#
發表於 12-11-7 08:18 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

唔好咁灰!我初初全埋身個女滿月時磅重都無乜重過架,健康院話每次埋身後都要補兩安奶粉,果時亦都就快要返工,我由全埋身改為泵六次埋身一次,因為初時泵唔多,都有每日補一至兩次奶粉,改用奶樽後,阿女即時體重上升好快。我返工後都係每日泵六次,埋身一次架,慢慢奶量多返,先可以全人奶。阿b初期埋身唔叻,咪比佢用下樽,補下粉食下泵奶囉,無問題架,你只要勤力泵,奶量唔會跌,我果時無為補粉而唔開心,只係想阿女體重升返多d。如果bb肯繼續埋身,等佢大個少少,埋身會叻返。繼續堅持啦!




大宅

積分: 4622


7#
發表於 12-11-7 08:20 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

建議你真係換個難啜少少既奶咀,唔係阿b會越來越醒唔肯埋身了,一分鐘飲四安實在太快,飲咁急好易入風架。




大宅

積分: 4749

BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-7 10:00 |只看該作者

回覆:agneslity 的帖子

你試下用medela calma奶咀,我個囝最快都15分鐘4安,練到埋身都無問題


大宅

積分: 1303


9#
發表於 12-11-7 10:03 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

你試下泵出來啦,睇下佢食幾多先夠。
其實心情好影響,放輕鬆啲!
另想問你b用邊款奶樽同咀,食得咁快嘅?




別墅

積分: 959


10#
發表於 12-11-7 10:22 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

我每餐埋身完都有泵, 每次泵大概2-3安, 但半夜無起身. 宜家用緊playtex奶樽(奶奶指定), 個嘴size係rapid同fast, 佢地話阿B啜得無咁辛苦, 話slow會啜得好辛苦, 所以要換哂D slow既.




大宅

積分: 1199


11#
發表於 12-11-7 10:40 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

埋多啲身,佢一想就比,媽媽會辛苦啲,但比啲時間,奶一定會多。我初初都埋得好密,個0鐘埋一次。

No.1 mama


大宅

積分: 4622


12#
發表於 12-11-7 10:41 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

bb既媽媽係你,你有權決定bb用咩牌子既奶咀,同埋食咩奶。




別墅

積分: 959


13#
發表於 12-11-7 10:48 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

我係度都控制唔到, 下星期番工就完全冇得諗!




男爵府

積分: 7371


14#
發表於 12-11-7 10:48 |只看該作者
唔好唔開心, 會減奶量的 (俾我, 會塞添)。放鬆D, 有很多很緊的問題會可轉頭解決到的, 支持你 !

無論泵奶好, 補奶粉也好, 你都儘量保持埋身餵, 就算BB 轉頭就訓都好, 這至少可以讓BB 埋食啜係可以刺激你的母乳分泌。將來返工後,就算累或多工作,也請每天定時做這動作,唔理BB 食到幾多都好,這至少讓他繼續習慣埋身食唔會生疏, 同KEEP刺激奶量,此外, 仲可 KEEP 住保持BB 跟你的親密關係哩!你有信心同心情好,BB 都會越食越好的。


大宅

積分: 4038


15#
發表於 12-11-7 12:55 |只看該作者

引用:我每餐埋身完都有泵,+每次泵大概2-3安,+但

原帖由 agneslity 於 12-11-07 發表
我每餐埋身完都有泵, 每次泵大概2-3安, 但半夜無起身. 宜家用緊playtex奶樽(奶奶指定), 個嘴size係rapid ...
你先2個月每次食完都仲泵到2-3安好厲害啊!我覺得你已經好叻!我個b先6wks大,我是個窮媽而且bb吃奶好懶,個幾鐘都未吃完一餐,家人怕我太累經常催我睡覺,然後bb未飽又補粉,我每次知道都覺得好傷心,但無辦法。你已經做得好好嘎啦!加油!



點評

skmibb  係呀!好勁呀!  發表於 12-11-9 14:31


大宅

積分: 4383


16#
發表於 12-11-7 13:33 |只看該作者

引用:我每餐埋身完都有泵,+每次泵大概2-3安,+但

原帖由 agneslity 於 12-11-07 發表
我每餐埋身完都有泵, 每次泵大概2-3安, 但半夜無起身. 宜家用緊playtex奶樽(奶奶指定), 個嘴size係rapid ...
埋完身都仲有2-3都唔錯,甘食泵奶,都補少d奶粉啦! 你想增加奶量半夜一定要泵一次呀!


別墅

積分: 959


17#
發表於 12-11-7 13:38 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

知道, 我會努力, 真係好想好想全人奶, 會半夜起身泵奶架喇!




公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 12-11-7 13:40 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

Bb真係食得太快啦,佢個腦都未收到食野訊息就食晒,當然夠啦,好似大人都唔能夠一分鐘食晒碗飯。佢唔夠你就埋身比佢食,就算個胸淋都比佢啜,咁你腦部先收到訊息呀b唔夠食,佢就會製造多啲奶。
你越補粉,越無奶呀!加油!決心好重要呀!我地係女人,一定夠奶b b食。




大宅

積分: 1780

BK Milk勳章


19#
發表於 12-11-7 22:25 |只看該作者

回覆:好唔開心, 覺得自己好失敗

真係唔好唔開心,情緒會影響奶量!我之前太緊張要做全奶媽,我泵都泵唔到奶,最後決定放棄,個人放輕鬆,啲奶反而有返。而家係半奶媽,心情係"比得一餐就一餐"冇咁大壓力,阿b同我都身心健康。無論全奶或半奶,係阿b心中你一定係最好,所以你比幾多人奶佢食都好,佢都一定係開心健康bb!加油!




禁止訪問

積分: 444


20#
發表於 12-11-8 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo