自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 48612


1#
發表於 12-11-7 13:17 |只看該作者
我不太着重女兒成績要好叻,pass我己經開心了,我最緊張和care佢健康
,希望佢能健康
快樂成長,人生匆匆幾+年,成績只是一部份,希望佢有運找到個好老公便好了我有個friend超緊張個女啲成績,學鬼咁多嘢,點知個女突然得了重病(cancer),是有後遺症的,我個friend down 晒,到家吓才話超叻都唔及健康
重要!

點評

leechansandy  me too , 我那個是兒子,我只要求合格就好了  發表於 12-11-7 13:33


珍珠宮

積分: 48581


2#
發表於 12-11-7 13:21 |只看該作者
只求每科合格 ( 小學 ) 都好難, 我大仔做唔到, 但佢好健康, 但我日日都為佢讀書既野唔開心
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡


禁止訪問

積分: 73927


3#
發表於 12-11-7 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12150


4#
發表於 12-11-7 13:23 |只看該作者

回覆:有冇人唔介意女兒成績唔叻,只要健康快樂便可的!

健康真係勝過一切



伯爵府

積分: 18214


5#
發表於 12-11-7 13:23 |只看該作者

回覆:sabun 的帖子

太大壓力好易生cancer,人無十全十美,我只想女兒幸福快樂,人生好快過,唔駛好叻,當然又不能差到無譜,平平凡凡便好了!

點評

newchun    發表於 12-11-8 12:45
candywong2010  agree  發表於 12-11-8 12:20
hudsonchui    發表於 12-11-8 10:52
carrie123    發表於 12-11-7 13:48


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


6#
發表於 12-11-7 13:26 |只看該作者
而家仲細, 我暫時O黎講都OK的, 我今日同佢返學, 見到EE倒緊垃圾, 心裡面諗就算佢第時做清道夫, 學識知足常樂, 供獻社會, 生活快樂又健康我都覺得OK.

但係未上小學, 真係唔知第時會唔會仲係咁諗, 其實我最怕佢學壞.


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


7#
發表於 12-11-7 13:27 |只看該作者

回覆:sabun 的帖子

仔得唔得?

我知個仔谷下會ok,但起碼仲有十幾書要讀,都係多著重品德,思想正面,唔好行錯路。




珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


8#
發表於 12-11-7 13:27 |只看該作者
小朋友係自己生的, 任何情況都無得介意


伯爵府

積分: 15132


9#
發表於 12-11-7 13:30 |只看該作者
我!!!最緊要健健康康,而家囡囡5歲,仲有慢慢長路既學業生涯,我唔太擔心學業,因為我相信呢個過程學懂良好品格、待人處事有禮、學識尊重及體諒別人更勝於學業上既100或者A,我第一排一定係健康,品格,最後先係學業。

點評

lojo11    發表於 12-11-7 17:10


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-11-7 13:31 |只看該作者
我都唔太介意兩個女讀書成績點,唔好差得太誇張就ok~認同樓上jm,我比較怕佢學壞/俾衰人呃!


男爵府

積分: 8513

好媽媽勳章


11#
發表於 12-11-7 13:31 |只看該作者
說易做難, 係過唔過到自己, 阿仔又過唔過到自己......

生病時會想只要健康就好, 成績8字時又想9字更好, 當然偶然7字時又安慰自己算了吧.......

未賽前想有牌就好, 拿到銀銅時又想有金更好........

人生就是在追逐, 我從無求亦落入世俗, 人在不知不覺間已失去自我........

點評

rkk88  me too  發表於 12-11-8 14:29
hoimaho  實會有d 貪心嘅........  發表於 12-11-8 13:44
KITMAN622  我諗大部份家長都係咁諗,包括我  發表於 12-11-8 13:00
jena2468  SAME FEELING  發表於 12-11-8 10:27
NICNICMAN  me too!  發表於 12-11-7 19:53
SkyTracy  你講得好岩,自己亦如此  發表於 12-11-7 15:15


禁止訪問

積分: 93097


12#
發表於 12-11-7 13:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20386

hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-11-7 13:34 |只看該作者
心地善良﹐有擔當既人﹐不怕挫折
做一個對社會有貢獻既人﹐唔好為害社會
我就心滿意足了

阿仔平時返學 + 補習已去左12小時
佢返屋企比佢最大自由度. 打機/睇卡通等.

一條橡筋唔可以扯太行﹐好易斷的

點評

crazy_fish    發表於 12-11-7 14:05


大宅

積分: 4595


14#
發表於 12-11-7 13:36 |只看該作者
而家健康比什麼都重要


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


15#
發表於 12-11-7 13:38 |只看該作者

引用:心地善良﹐有擔當既人﹐不怕挫折做一個對社

原帖由 neko138 於 12-11-07 發表
心地善良﹐有擔當既人﹐不怕挫折
做一個對社會有貢獻既人﹐唔好為害社會
我就心滿意足了
我受用不少!




子爵府

積分: 13845


16#
發表於 12-11-7 13:40 |只看該作者
健康 No. 1


大宅

積分: 1167


17#
發表於 12-11-7 13:44 |只看該作者
健康幾時都比成績重要! 邊個想見D仔女成日病?!

BTW, 點解你個POST咁得意, 有幾張"創新保衛蓋"既圖?


已刪除用户

積分: 25576

BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-11-7 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1292


19#
發表於 12-11-7 14:04 |只看該作者
我小朋友仲未去到讀書嘅stage, 所以未感受到成績嘅影響力~

但我諗以我嘅性格, 去到果時應該都唔會介意, 最緊要係佢開心, 健康。

記得我爸爸喺我細個時同我講過, "我對你地幾個冇乜要求, 最緊要你地活得開心健康!"

我爸爸媽媽一直都唔會多理我地成績點樣, 所以我幾姊弟妹都冇乜壓力下讀書, 而 我地5個兄弟姊妹當中, 有2個已經大學畢業, 有2個就黎畢業, 最後冇畢業果個(我), 嫁咗個唔錯嘅老公, 都過得開開心心~


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-11-7 14:07 |只看該作者
neko138 發表於 12-11-7 13:34
心地善良﹐有擔當既人﹐不怕挫折
做一個對社會有貢獻既人﹐唔好為害社會
我就心滿意足了

阿仔平時返學 + 補習已去左12小時
佢返屋企比佢最大自由度. 打機/睇卡通等.

一條橡筋唔可以扯太行﹐好易斷的

點解咁似我(地)

點評

neko138    希望我地仔女得到最大幸福~~~    發表於 12-11-7 17:29
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo