母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2062


1#
發表於 12-11-9 01:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2278


2#
發表於 12-11-9 01:29 |只看該作者
我阿女四個幾月人仔,同你一樣,晚晚無覺好瞓,俾奶咀又唔要!


禁止訪問

積分: 2062


3#
發表於 12-11-9 02:11 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4622


4#
發表於 12-11-9 09:45 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

我之前睇過資料,話初生b要經常瞓醒食奶,除左因為胃細,仲係一個自我保護既機制,無咁易發生嬰兒猝死症。食奶粉係瞓得耐點,但咁係咪自然?係咪對bb好?我相信只係對大人好。





大宅

積分: 4622


5#
發表於 12-11-9 09:49 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

噢,sorry,睇漏左原來你阿b已九個月。我阿b十個月,夜晚都三至五個鐘醒一次




大宅

積分: 1686


6#
發表於 12-11-9 10:08 |只看該作者
回覆 chingching116 的帖子

你係咪同BB 同床訓架? 問題應該唔係埋身餵人奶, 係慣左同床訓, 同埋BB 慣左要飲住奶先訓得著, 所以醒左又要啜奶訓, 因為佢唔識自己訓


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


7#
發表於 12-11-9 10:41 |只看該作者
我都覺得個問題同全人奶冇關係, 我個B頭半年都係全埋身, 訓得好好, 我一出世就冇幫佢養成抱同啜住訓的習慣.

我睇過D睡眠書, 訓之前同睡眠中深淺睡交換時間的環境唔同左的話, 人類係會醒的. 所以KEEP住佢係自己張床訓, 咁就會有優質的睡眠.


大宅

積分: 3397


8#
發表於 12-11-9 11:44 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

我個囡十四個月,夜晚三四點仲會醒一次,係都要話"奶奶,奶奶",唔比佢就喊,梗要啜三四分鐘先肯再訓!激死我!




別墅

積分: 825


9#
發表於 12-11-9 14:15 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

我個囡都八個月……定時2點起身,唔俾佢啜奶,就點都唔瞓


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-9 16:30 |只看該作者

回覆:人奶B九個月

我經驗食左廿一個月都係甘,比阿b當左人肉奶咀,比個奶咀佢又唔要,所以21個月同佢介人奶,夜晚訓前補奶粉等佢一覺訓到天光,預備2歲返N1~等佢唔會日頭返學冇精神


大宅

積分: 1136


11#
發表於 12-11-9 21:23 |只看該作者

回覆 回覆:chingching116的帖子

我個女20個月,隨左人奶,鮮奶牛奶都不肯,半夜會醒,但呢两個月醒時,同佢講下數,拍下唔啜得唔得?妈咪好攰,又得喎




男爵府

積分: 6137


12#
發表於 12-11-9 22:17 |只看該作者
我仔從三個半月起最尾餐00:30埋身,可以訓到6:30!仔仔習慣21:00食飽便訓,有時我早訓冇餵00:30嗰餐,bb就會4:00叫食,跟住訓到8,9:00!bb訓床仔的。


禁止訪問

積分: 2229


13#
發表於 12-11-9 23:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo