在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10121

減齡達人勳章


1#
發表於 12-11-10 12:23 |只看該作者
有沒做緊社福機構pw的媽咪?

聽講社署的pw位去到2013年3月30日就沒有了,你們相信嗎?

有什麼打算?
終於成功驗證及開通咗親子王國會員身份啦! 好開心


大宅

積分: 1325


2#
發表於 12-11-10 20:49 |只看該作者

回覆:有沒做緊社福pw的媽咪

呢個消息都幾堅架!若有機會,問問你個機構有無可能有位轉職啦!


大宅

積分: 1889


3#
發表於 12-11-10 23:37 |只看該作者

引用:有沒做緊社福機構pw的媽咪?聽講社署的pw位

原帖由 lilian.chim 於 12-11-10 發表
有沒做緊社福機構pw的媽咪?

聽講社署的pw位去到2013年3月30日就沒有了,你們相信嗎?
好多中心而家都冇PW / WSH, 只有ACO(P), 我中心都係 !


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo