自由講場

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   5


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


1#
發表於 12-11-14 23:26 |只看該作者
今日阿仔放學後, 約埋朋友一齊去玩, 玩到6:00幾, 我同佢都好攰, 我見佢謝晒, 抱住佢等巴士時佢已瞓著.....

等咗10分鐘, 上到巴士, 差唔多滿座, 架巴士又好快開車, 但成車人只係望住我, 個個無動於終.....

終於我見到有近最後有個位, 我諗住等架巴士停咗至行過去坐, 有個阿嬋見成車無人讓位, 佢周圍望, 即刻話:"後面咪有個位囉!" 好似驚死我等佢地讓座咁, 駛唔駛呀, 現今嘅香港人 !!!

點評

車仔人    發表於 12-11-16 14:40
kawai120  sad  發表於 12-11-15 14:24
Cutemom0808  阿嬋只是好心提示吧  發表於 12-11-15 11:15


大宅

積分: 3119

好媽媽勳章


2#
發表於 12-11-14 23:27 |只看該作者
回覆 acpeanuts 的帖子

我仲要係攞住一袋校服, 書包, 水等等兩袋物件....


伯爵府

積分: 17307


3#
發表於 12-11-14 23:29 |只看該作者

引用:今日阿仔放學後,+約埋朋友一齊去玩,+玩到6:

原帖由 acpeanuts 於 12-11-14 發表
今日阿仔放學後, 約埋朋友一齊去玩, 玩到6:00幾, 我同佢都好攰, 我見佢謝晒, 抱住佢等巴士時佢已瞓著.....
...
香港人好多都係咁,但其實亦有好多好心人,只係咁岩你預唔到



點評

KKkary    發表於 12-11-15 17:25
kawai120  sad  發表於 12-11-15 14:24
   每日都咁開心!!!


水晶宮

積分: 59214


4#
發表於 12-11-14 23:33 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸可能都係好心提你,不過語氣令你唔會姐? 我自己從來都無期望過人地讓座,不論係陀仔抱仔揹仔,有係bonus. 如果真係好想坐,我會等下一班車或者坐的士。

點評

榮盛  同意  發表於 12-11-17 18:13
ccyin  講得好岩,我一向都不會期望人地讓位,何況個阿姐可能語氣問題令人誤會  發表於 12-11-16 23:45
Jordan_2006    發表於 12-11-16 20:31
queenieltt    發表於 12-11-16 17:38
miffymiffy    發表於 12-11-16 15:34
魔怪媽媽    發表於 12-11-16 14:56
栗米湯    發表於 12-11-16 13:02
foine    發表於 12-11-15 18:06
kawai120  true  發表於 12-11-15 14:25
idd2012    發表於 12-11-15 12:22
CHINA_HK    發表於 12-11-15 12:18
jolo    發表於 12-11-15 11:49
BB200200    發表於 12-11-15 10:55
焦糖媽  無期望,無失望。  發表於 12-11-15 10:43
momodolop    發表於 12-11-15 10:32
lymchau  in HK, yes!  發表於 12-11-15 10:21
mercurycc    發表於 12-11-15 10:17
兔仔得媽    發表於 12-11-15 10:09
onehundred    發表於 12-11-15 10:08
krauterweiblein  agree  發表於 12-11-15 09:59
wcpcelia    發表於 12-11-15 08:25
princessDD  點解呢個年代唔讓座仲大條道理...   發表於 12-11-15 08:19
mimichau  agree  發表於 12-11-15 08:07
mame    發表於 12-11-14 23:44


珊瑚宮

積分: 113437


5#
發表於 12-11-14 23:33 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......



生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


大宅

積分: 2487


6#
發表於 12-11-14 23:37 |只看該作者
知足常樂 日日快樂


珍珠宮

積分: 34922

畀面勳章


7#
發表於 12-11-14 23:38 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

唔好咁計較啦, 人地唔一要讓比你架, 點解一定要人讓, 就因為你抱住個仔? 你expect 多咗啦,咁想坐, 可以等到有位先上車

點評

kawai120  agree  發表於 12-11-15 14:25
kawai120  agree  發表於 12-11-15 14:25
CHINA_HK    發表於 12-11-15 12:18
Agnesb媽咪    發表於 12-11-15 11:58
mercurycc    發表於 12-11-15 10:17
krauterweiblein    發表於 12-11-15 09:59


翡翠宮

積分: 84206


8#
發表於 12-11-14 23:39 |只看該作者

引用:errrrrr……其實有咩問題呢?+下班時間,大

原帖由 bluetulip 於 12-11-14 發表
errrrrr……其實有咩問題呢? 下班時間,大家都累吧,如果真係想坐,可以早一兩個站上車? 或者坐的士? 阿嬸 ...
Agree…


伯爵府

積分: 19448


9#
發表於 12-11-14 23:41 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......






大宅

積分: 1983


10#
發表於 12-11-14 23:45 |只看該作者
公民教育很重要, 家陣眼見好人坐地鐵巴士, 都唔會讓坐, 公德心欠奉

點評

fatmth    發表於 12-11-15 15:26
Hugo0804  yes.  發表於 12-11-15 14:16
princessDD  Agree....  發表於 12-11-15 08:19


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 12-11-14 23:48 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......






大宅

積分: 1009


12#
發表於 12-11-14 23:57 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是否個個都是眼中只有自己和名利,其他什麼都不重要了?希望真係在明天??



點評

shine1981  Agree  發表於 12-11-16 17:28
vickyching817    發表於 12-11-16 16:26
bbtammy  agree  發表於 12-11-16 15:42
Charlie媽咪    發表於 12-11-16 14:41
sumaggie101  u r rite  發表於 12-11-15 14:18
KarenC  agree with you!! o係呢度好多野都歪曲晒!  發表於 12-11-15 11:59
purple_onion    發表於 12-11-15 00:01


侯爵府

積分: 24196


13#
發表於 12-11-15 00:01 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

我係會自己諗方法既人令到自己無咁累,長途車就多數去d總站上車,咁咪有位坐囉,近既,明知阿仔會訓覺,抱到既咪搭巴士,自己都累既,寧願比多d錢搭的士,公共交通工具既野,比得錢既人都有資格坐,你根本唔知坐緊既人會唔會比你更累,所以有人讓既,我會係咁唔該人,因為呢d唔係老馮,我試過有次中途先上架爆佐既巴士,阿仔訓佐,我又無力再抱佢,唯有坐樓梯,我唔會覺得其他人有問題,因為係我簡上呢架巴士既!

點評

angellam68    發表於 12-11-16 09:15
angellam68    發表於 12-11-16 09:15
SARIDON    發表於 12-11-15 23:41
SARIDON    發表於 12-11-15 23:41
ivory0915    發表於 12-11-15 12:26
mercurycc    發表於 12-11-15 10:19
fattyfat    發表於 12-11-15 10:08
krauterweiblein    發表於 12-11-15 10:00


男爵府

積分: 8149


14#
發表於 12-11-15 00:03 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......






公爵府

積分: 29789


15#
發表於 12-11-15 00:04 |只看該作者

引用:看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時

原帖由 ~DEL~ 於 12-11-14 發表
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...
同意。就算我放工累,見到咁既情況我一定讓。我冇咁厚面皮仲坐係度扮睇唔到。我深信抱住小朋友的媽媽比我更累。



點評

兔仔得媽  你不能代表所有人  發表於 12-11-15 10:13
princessDD  仲有好易會失平衡造成危險,唔係個個搭得起的士ga!  發表於 12-11-15 08:22


男爵府

積分: 7715


16#
發表於 12-11-15 00:06 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

自己起身行幾步,讓個位比人坐有幾難,將心比己...抱住細路喺車上無位坐好危險㗎mouth:


公爵府

積分: 29789


17#
發表於 12-11-15 00:11 |只看該作者

回覆:抱住個仔搭巴士......

同埋我好明白,明明自己係有需要坐的人,但上到車個個扮睇唔到,呢種比人忽視同無人幫的感覺,唔好受lor!!!!




水晶宮

積分: 56409


18#
發表於 12-11-15 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+~DEL~+於+12-11-14+發表看到

原帖由 ivycowcow 於 12-11-15 發表
同意。就算我放工累,見到咁既情況我一定讓。我冇咁厚面皮仲坐係度扮睇唔到。我深信抱住小朋友的媽媽比我更 ...
咪係,仲要一秋二lung,除非我\"bike\" 左,如唔係一定讓!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 59214


19#
發表於 12-11-15 00:40 |只看該作者

引用:看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時

原帖由 ~DEL~ 於 12-11-14 發表
看到上面的一些回復,真係十個趣,曾幾何時一些傳統美德已成奢望,分分鍾被人話返轉頭,下一代是 ...
1*自己咁累,點解唔係自己首先想下辦法解決個問題,反而期望他人會幫自己?
2*讓座的確係美德,亦應該鼓勵,我自己會讓座,我會教下一代讓座,但呢樣野唔係必然,無人讓都唔洗介懷。
簡單黎講,應該做好自己,但唔好期望他人會同你一樣。

點評

BELIBALA  講得好, 點解要祈望別人讓座  發表於 12-11-16 14:37
CHINA_HK  同意  發表於 12-11-15 12:19
kimkamkan   讚同  發表於 12-11-15 12:08
NMYU  同意  發表於 12-11-15 11:16
VPL  agree!  發表於 12-11-15 10:43
mercurycc  講得岩.  發表於 12-11-15 10:20
H_A  同意。  發表於 12-11-15 10:17
兔仔得媽  不過現世代個個都寬己嚴人  發表於 12-11-15 10:15


伯爵府

積分: 19097


20#
發表於 12-11-15 00:41 |只看該作者

引用:我係會自己諗方法既人令到自己無咁累,長途

原帖由 ilikethis2005 於 12-11-15 發表
我係會自己諗方法既人令到自己無咁累,長途車就多數去d總站上車,咁咪有位坐囉,近既,明知阿仔會訓覺,抱 ...
完全同意。上巴士完全係自己選擇,而且俾咗車費的人就有資格坐架啦,人地唔一定老馮讓座俾自己。我完全唔會有呢啲期望。即使我係一個成日讓座的人。




首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo