興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1615


1#
發表於 12-11-26 09:59 |只看該作者
有冇邊位前輩試攞枝sigma 鏡做calibration?
係唔係攞埋部body 去佢北角既中心做calibration?
一般黎講要幾耐時間先搞得掂?

請指教


複式洋房

積分: 182


2#
發表於 12-11-28 18:09 |只看該作者
用機身微調


大宅

積分: 2218


3#
發表於 12-11-28 21:59 |只看該作者

回覆:calibrate 個sigma 鏡

記住攞埋機身,保用證同單,30分鐘內就 check完,機身攞得走,支鏡通常話要2星期,但我通常一星期就打去問,有時會話"啱啱搞掂",未得就求下 reception 妹妹話急用,通常過多兩日就ok。
記住攞埋機身蓋。


洋房

積分: 54


4#
發表於 12-11-29 12:28 |只看該作者

版主 的帖子

請問sigma showroom係邊?





大宅

積分: 3048


5#
發表於 12-11-29 15:17 |只看該作者

引用:用機身微調

原帖由 hksawing 於 12-11-28 發表
用機身微調
可以點樣調嫁?


複式洋房

積分: 182


6#
發表於 12-11-29 15:20 |只看該作者
回覆 helen1425 的帖子

唔係部部機得,通常高階少少果d,我以前用5d2


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


7#
發表於 12-11-29 17:30 |只看該作者
本帖最後由 chloepapa 於 12-11-29 17:30 編輯
wingbus2 發表於 12-11-29 12:28
請問sigma showroom係邊?

北角渣華道321號Kodak House IIRoom 1205
tel : 25736655

(佢果度都無咩鏡擺出來俾你試, 唔同Canon, Nikon 果d showroom)


大宅

積分: 3048


8#
發表於 12-11-29 18:32 |只看該作者

引用:回覆+helen1425+的帖子 唔係部部機得,通常

原帖由 hksawing 於 12-11-29 發表
回覆 helen1425 的帖子

唔係部部機得,通常高階少少果d,我以前用5d2
我都係5d2 ar


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo