想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 2699


1#
發表於 12-12-10 15:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


2#
發表於 12-12-10 16:07 |只看該作者

回覆:內膜太薄

食花膠!




大宅

積分: 2280


3#
發表於 12-12-10 23:03 |只看該作者
您幾薄?黎"內膜薄jm請進"一齊傾吓。


男爵府

積分: 8164


4#
發表於 12-12-11 00:46 |只看該作者
黑豆,每天約50粒,食7天


子爵府

積分: 10963

牛年勳章


5#
發表於 12-12-11 11:33 |只看該作者
回覆 sinpop 的帖子

請問點食?


大宅

積分: 1344


6#
發表於 12-12-11 12:04 |只看該作者

引用:黑豆,每天約50粒,食7天

原帖由 sinpop 於 12-12-11 發表
黑豆,每天約50粒,食7天
我都買左黑豆, 請問咩時間食? 排卵前/後?




男爵府

積分: 8164


7#
發表於 12-12-11 17:40 |只看該作者
煮法: 黑豆浸水, 之後煲到軟身, 直接食豆+飲煮過豆的水
m清後開始食, 我自己係早上空肚食, 無研究食的時間岩唔岩, 可唔可以空肚

我試過得0.3 (真係好薄, 原本西醫叫我放棄, 中醫叫我唔駛搵佢, 因為實在太太太薄), 係網上search 過資料, 抱住一試無妨, 點知比我著到床中左, 不過到9weeks都要同bb bye bye


禁止訪問

積分: 2699


8#
發表於 12-12-11 21:27 |只看該作者

回覆:angelykitse 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1344


9#
發表於 12-12-12 10:46 |只看該作者

回覆:sinpop 的帖子

唔該晒! 等我試下先! 大家一齊加油啦! good luck




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo