親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3711


1#
發表於 12-12-11 13:17 |只看該作者
諗住帶歲半女兒去4日3夜,1月中出發,大家有冇建議,謝謝。


伯爵府

積分: 17260


2#
發表於 12-12-11 14:11 |只看該作者

回覆:去台南定新加坡好呢?

玩法吾同喎。
我地諗住去新加坡,因為交通方便,又幾多野岩隻bee(5歲)睇,hea又得。
台南未去過,係咪去墾丁架?



The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-12-11 16:27 |只看該作者
我揀 ~ 台南, 可以去埋高雄墾丁或者上返台北都得, 洗費平好多添~
而且你小朋友得歲半, 去USS都冇乜野啱佢玩~


大宅

積分: 3711


4#
發表於 12-12-11 19:07 |只看該作者

回覆:去台南定新加坡好呢?

我覺得最緊要係交通和搵食方便,衛生良好



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo