爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   2


洋房

積分: 70


1#
發表於 12-12-18 21:09 |只看該作者
想換部家庭車渣吓, 上面那部較好? 那部慳油? stepwgn好似型仔些, noah 怪雞得黎似較易渣(窄身易睇位), 各位有何高見?


複式洋房

積分: 493


2#
發表於 12-12-18 22:40 |只看該作者
回覆 t0610 的帖子

我之前揸07版stepwgn,我覺得幾型,依家新版個尾我就唔like.黎緊我會揸noah,依家後期款都算唔差。


大宅

積分: 3247


3#
發表於 12-12-19 16:32 |只看該作者
樓主試左車未?未就試左車先。
我之前都諗緊買 Noah/Serena/Stepwgn
Noah engine嘈,不過 d 野都幾齊,又有電尾門,不過硬係覺得唔好渣唔好座,尾座褶埋放一邊我覺得唔好
Serena 價錢真係好吸引,車性能表現都幾好,不過佢做料好膠同新車已經聽到行車時有 d 內龍 "it it" 聲,前座背餐台又 "it it" 聲
Stepwgn 三架中 engine 最靜操控性好夠定,空間感好,但尾排位出入唔方便,中前排車頂加唔到Mon.
我先試 Noah,渣左一陣已經唔想渣,唔想浪費 sales 時間。Serena 試左OK,又底買,價都講好左!本來都唔諗住試 Stepwgn,但老婆話試埋啦唔差在,點知一試就買了。所以都係去試左車先再睇下點。


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-12-19 18:19 |只看該作者
NOAH車身窄, 聽車行sales講會較飄, 樓主自己親身試過車穩陣啲.


大宅

積分: 1327


5#
發表於 12-12-19 18:44 |只看該作者

回覆:noah vs stepwgn

各有好處,睇你看重什麼東西?
我只係因為個大天窗就買了stepwgn.




男爵府

積分: 7787


6#
發表於 12-12-19 21:48 |只看該作者
根據網頁上既資料,佢地既長x闊x高係如下:

noxx既兩個型號(8人/7人)分別係:4595/4635 x 1695/1720 x 1850

stepxxx係: 4690 x 1695 x 1815

sexx(grxxx/highxxx)係: 4685/4770 x 1695/1735 x 1865

即係3隻牌子有d型號既闊都可以係一樣:1695mm。

樓主,都係試車實際d.


大宅

積分: 1582

畀面勳章


7#
發表於 12-12-19 21:56 |只看該作者
回覆 dt22 的帖子

我昨天取新車stepwgn. 當初只選NOAH.貪佢有個中央通道,不用摺疊中排櫈椅.方便出入.可是,我試車時,發覺中央通道也不是好行.也有不方便之處.而且,NOAH的駕駛感覺有點被拖拖拉拉,不太順暢.但我初時仍喜歡NOAH.因為香港沒有此車的失車報告.(小弟的CIVIC曾被偷去,有陰影)

當看見STEPWGN,太太和外母十分喜歡.因為夠大.8座位兼有極大的天幕.(NOAH的最高級別的好似沒有天窗.)
試車時,車廂內十分寧靜.前排跟後排交談不用太大聲.駕駛時反應良好.最後,我便選購它.可是,STEPWGN的價格比NOAH貴幾萬.去年有4部失車的報告.今年也有2宗.

點評

vinik  題外話, 你之前咩野情況下失車?  發表於 12-12-28 15:48


大宅

積分: 1582

畀面勳章


8#
發表於 12-12-19 22:00 |只看該作者
回覆 嫣爸爸 的帖子

http://www.honda.com.hk/chi/images/newsphotos/news_driver_report/testdrive00046.pdf

這個由HONDA自動提供的資料,是比較3款7人車的報告.


大宅

積分: 1327


9#
發表於 12-12-20 10:54 |只看該作者

回覆:嫣爸爸 的帖子

因為我要放2個car seat, 所以最後選擇了7坐位的stepwgn spada.




大宅

積分: 1327


10#
發表於 12-12-20 11:00 |只看該作者

引用:回覆+嫣爸爸+的帖子 http://www.honda.com

原帖由 嫣爸爸 於 12-12-19 發表
回覆 嫣爸爸 的帖子

http://www.honda.com.hk/chi/images/newsphotos/news_driver_report/testdrive00046. ...
感覺上都好客觀!




複式洋房

積分: 374


11#
發表於 12-12-20 16:46 |只看該作者
其實noah我本人覺得有d似貨van


複式洋房

積分: 120


12#
發表於 12-12-20 18:15 |只看該作者

回覆:囂士 的帖子




大宅

積分: 4651


13#
發表於 12-12-26 10:34 |只看該作者
If budget ok of course step la ....


複式洋房

積分: 283


14#
發表於 12-12-28 01:19 |只看該作者

引用:樓主試左車未?未就試左車先。我之前都諗緊

原帖由 mmlaw 於 12-12-19 發表
樓主試左車未?未就試左車先。
我之前都諗緊買 Noah/Serena/Stepwgn
Noah engine嘈,不過 d 野都幾齊,又有 ...
Thanks for your advice!




洋房

積分: 68


15#
發表於 13-1-22 23:52 |只看該作者
NOAH車身窄, 會較飄!


別墅

積分: 582


16#
發表於 13-1-23 00:03 |只看該作者

回覆:noah vs stepwgn

講好渣,一定Honda




複式洋房

積分: 316


17#
發表於 13-1-23 22:26 |只看該作者
stepwgn 空間感一流!


珍珠宮

積分: 30685


18#
發表於 13-1-29 10:55 |只看該作者

引用:回覆+dt22+的帖子 我昨天取新車stepwgn.+

原帖由 嫣爸爸 於 12-12-19 發表
回覆 dt22 的帖子

我昨天取新車stepwgn. 當初只選NOAH.貪佢有個中央通道,不用摺疊中排櫈椅.方便出入.可是, ...
Noah有天窗架




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo