自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


1#
發表於 12-12-24 15:14 |只看該作者

點評

kcpc8182    一於用冰夫啦!  發表於 12-12-24 16:05


子爵府

積分: 14632


2#
發表於 12-12-24 15:15 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血??

首先。
樹高手指。




珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


3#
發表於 12-12-24 15:16 |只看該作者
係呀! 手要舉高過心臟.


珍珠宮

積分: 31881

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-12-24 15:17 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血

高舉過心臟,包膠布再係傷口加壓



Karl  was born on 9th Oct 2009   Lok was born on 29th jun 2011

22:18   48cm long                         18:31   50cm long


男爵府

積分: 6325


5#
發表於 12-12-24 15:17 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血??

要用消毒紗布按住傷口。pressure can stop bleeding.




大宅

積分: 3379


6#
發表於 12-12-24 15:19 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血??

雲南白薬




子爵府

積分: 12991

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-12-24 15:21 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血??

直樹手指



長期都情緒低落


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 12-12-24 15:21 |只看該作者

回覆:B媽-Blue 的帖子

有無事呀?

識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


男爵府

積分: 6565


9#
發表於 12-12-24 15:21 |只看該作者

回覆:B媽-Blue 的帖子

止左血未呀?




用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


10#
發表於 12-12-24 15:23 |只看該作者
唔得呀,好似水喉漏水係咁滴,用左蘆薈GEL都止唔到


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


11#
發表於 12-12-24 15:24 |只看該作者

引用:雲南白薬 +

原帖由 Mikefung 於 12-12-24 發表
雲南白薬
呢個work架!我試過呀!雖然加埋d血會核突d,但係唔好理止咗血先啦!


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-12-24 15:24 |只看該作者

引用:首先。 樹高手指。 +

原帖由 yellowmama 於 12-12-24 發表
首先。
樹高手指。
我又係咁諗


男爵府

積分: 9593

畀面勳章 陪月勳章


13#
發表於 12-12-24 15:24 |只看該作者

引用:唔得呀,好似水喉漏水係咁滴,用左蘆薈GEL都

原帖由 B媽-Blue 於 12-12-24 發表
唔得呀,好似水喉漏水係咁滴,用左蘆薈GEL都止唔到
去買雲南白藥啦!一陣好快就work架喇!


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-12-24 15:25 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血

你係咪食得魚油多?


大宅

積分: 2937


15#
發表於 12-12-24 15:32 |只看該作者

回覆:切到手指止唔到血,有咩方法止血??

去醫院縫針




侯爵府

積分: 23149

畀面勳章


16#
發表於 12-12-24 15:33 |只看該作者
如果按壓半個鐘都止唔到血,快D去睇醫生,怕切到動脈,可能要聯針先止到血啦~~保重~~


大宅

積分: 4909

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-12-24 15:36 |只看該作者

回覆:B媽-Blue 的帖子

雲南白藥啦!好work


大宅

積分: 2272


18#
發表於 12-12-24 15:37 |只看該作者
最有效嗁方法係手指舉高過心臟,施加壓力係傷口,五分鐘望一次睇下止到未,唔好胡亂搽野。另外,你知唔知自己傷心切得有幾深?如果太深/止唔到血可能真係要去醫院啦...


子爵府

積分: 10149


19#
發表於 12-12-24 15:39 |只看該作者

回覆:B媽-Blue 的帖子

真係止唔掂,就快啲睇醫生或者去急症室



原來分享都有難度


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-12-24 15:41 |只看該作者
冷靜d先。

首先係比咩界到?如果係罐頭或金屬,小心有生銹,一定要去診所或醫院打破傷風針,仲要打齊3支。

如果屋企藥箱有面積較大嘅膠佈或用有parrafin oil嘅紗布大力在出血地方按10分鐘,手指亦要高舉過心臟,如果按10分鐘都唔止唔到,就即刻去醫院。
未開花 成長中 初二開花 4個花蕾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo