烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


公爵府

積分: 25979


1#
發表於 12-12-30 15:13 |只看該作者
整三文治成日切左d麵包皮棄掉,呢類"廚餘"加工後都可以變成可口小食〜 用易潔鍋放麵包皮加少少牛油用中細火烘(有焗爐可以焗〜),大概1-2分鐘就烘到好香脆〜 可以點煉奶,榛子朱古力醬,花生醬〜 或者當佢係Grissini bread sticks咁食〜 點芝士醬都得〜 好正〜
myphoto.jpg



點評

曾高    發表於 13-1-2 15:57


公爵府

積分: 25979


2#
發表於 12-12-30 15:15 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

我一個人食完仲想encore~~~~
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3#
發表於 12-12-30 15:17 |只看該作者
mondymondy 發表於 12-12-30 15:13
整三文治成日切左d麵包皮棄掉,呢類"廚餘"加工後都可以變成可口小食〜 用易潔鍋放麵包皮加少少牛油用中細 ...
我整方包會連皮食埋


珍珠宮

積分: 31324

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-12-30 15:24 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

其實點解要切皮 好睇啲





侯爵府

積分: 22317


5#
發表於 12-12-30 15:25 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

其實我好鐘意食麵包皮架,食三文治唔駛飛邊,但你呢個整法又提供多一個食法,will try,thank you




公爵府

積分: 25979


6#
發表於 12-12-30 15:32 |只看該作者
tp168 發表於 12-12-30 15:17
我整方包會連皮食埋

我以前都會食埋, 不過我c6唔食麵包皮, 所以一齊切埋, 又唔想浪費, 留返做下午茶~


公爵府

積分: 25979


7#
發表於 12-12-30 15:32 |只看該作者
celialui1990 發表於 12-12-30 15:24
其實點解要切皮 好睇啲

我以前都會食埋, 不過我c6唔食麵包皮, 所以一齊切埋, 又唔想浪費, 留返做下午茶~


公爵府

積分: 25979


8#
發表於 12-12-30 15:36 |只看該作者
amber-darling 發表於 12-12-30 15:25
其實我好鐘意食麵包皮架,食三文治唔駛飛邊,但你呢個整法又提供多一個食法,will try,thank you



...

我都可以唔使飛邊, 不過我c6唔食皮, 咪飛左佢, 又唔想o徒, 咁樣整真係好好食架~


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-12-30 15:59 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30886

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-12-30 19:03 |只看該作者


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-12-30 19:07 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜






彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 12-12-30 19:17 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜






子爵府

積分: 10821

環保接龍勳章


13#
發表於 12-12-30 21:04 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜




男爵府

積分: 6050


14#
發表於 12-12-30 21:34 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜






大宅

積分: 3556


15#
發表於 12-12-30 21:46 |只看該作者

回覆:mondymondy 的帖子




大宅

積分: 3890


16#
發表於 12-12-30 21:56 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

下次试下先


伯爵府

積分: 15481


17#
發表於 12-12-30 22:05 |只看該作者


男爵府

積分: 8207


18#
發表於 12-12-30 22:49 |只看該作者

引用:其實點解要切皮+好睇啲 +

原帖由 celialui1990 於 12-12-30 發表
其實點解要切皮 好睇啲
我覺得唔食埋d皮唔夠飽!




珍珠宮

積分: 34871


19#
發表於 12-12-30 22:49 |只看該作者

回覆:麵包皮… 可以變可口小食〜

正呀


珊瑚宮

積分: 118509

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 12-12-30 22:52 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo