自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6325


1#
發表於 13-1-3 12:04 |只看該作者
3歳女仔,開始學跳舞ok嗎?肌肉發展ready未?你哋囡囡幾多歲開始學?結果有冇中途放棄?




琥珀宮

積分: 169635


2#
發表於 13-1-3 12:08 |只看該作者

引用:3歳女仔,開始學跳舞ok嗎?肌肉發展ready未

原帖由 tam_bb 於 13-01-03 發表
3歳女仔,開始學跳舞ok嗎?肌肉發展ready未?你哋囡囡幾多歲開始學?結果有冇中途放棄?



...
三歲玩下ok,唔洗要有commitment 先玩得,要唸到會唔會放棄咁serious!




男爵府

積分: 6325


3#
發表於 13-1-3 12:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tam_bb+於+13-01-03+發表3歳

原帖由 木土土 於 13-01-03 發表
三歲玩下ok,唔洗要有commitment 先玩得,要唸到會唔會放棄咁serious!
我怕3歲會太早開始,肌肉未ready,好多動作做唔到,最終冇興趣而唔學⋯⋯
其實因為我本身有脊柱側彎,我怕囡囡也遺傳到,所以想佢學吓跳舞,強化下D肌肉,尤其是背肌。




瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


4#
發表於 13-1-3 12:19 |只看該作者
3歲當玩下 唔會做到d咩高難度動作
基本拉筋 簡單動作 走位咁囉


琥珀宮

積分: 169635


5#
發表於 13-1-3 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+13-01-03+發表三歲

原帖由 tam_bb 於 13-01-03 發表
我怕3歲會太早開始,肌肉未ready,好多動作做唔到,最終冇興趣而唔學⋯⋯
其實因為我本身有脊柱側彎,我怕 ...
For脊柱側彎,游水會好d!




禁止訪問

積分: 85


6#
發表於 13-3-17 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2462


7#
發表於 13-3-17 22:41 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

我個女一歲到ballet school 返playgroup, 未到兩歲已上ballet 堂。佢嘅coordination 真係比同齢小朋友好 。 你可以比小朋友試吓。 一般比他們這個年紀的堂都是會配合番佢哋發展的, 不用擔心。




男爵府

積分: 9716

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 畀面勳章


8#
發表於 13-3-17 22:51 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

我囡2歲幾開始學芭蕾舞...唔好睇少佢地...好多動作佢地都跟到ga~~ 佢而家4歲幾..佢仲好鍾意..




翡翠宮

積分: 78964


9#
發表於 13-3-17 23:05 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

只企當舒展運動,唔好諗住考試、表演,d教練實話個個都係咁,佢有賺嘛!



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 13-3-17 23:06 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

大女都有參加學校的舞蹈班,幾好,動作好簡單,當做吓運動


侯爵府

積分: 24336


11#
發表於 13-3-17 23:09 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

我囡三歲學到而家六歲半,其實佢冇咩天份, hea住跳,我對佢冇咩要求,試我都冇報,當一種運動,佢三歲要求報,跳左一年話放棄,我要佢堅持,唔可以咁快放棄,到六歲小學選舞蹈校隊,竟然考得入,即三年學習係冇白廢的,我嘅期望只係比佢當運動,不過,明顯對身材有啲改善,因三歲前佢身材同我一樣,有對蘿蔔腳,跳左三年幾,明顯小腿修長好多。




珍珠宮

積分: 31962


12#
發表於 13-3-17 23:23 |只看該作者

回覆:各位媽咪,可否分享下經驗,3歳學跳舞會否太細?

當上pe堂


侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


13#
發表於 13-3-18 03:46 |只看該作者

引用:我個女一歲到ballet+school+返playgroup,+

原帖由 mb2 於 13-03-17 發表
我個女一歲到ballet school 返playgroup, 未到兩歲已上ballet 堂。佢嘅coordination 真係比同齢小朋友好 ...
喺邊區架?




大宅

積分: 2462


14#
發表於 13-3-18 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mb2+於+13-03-17+發表我個女

原帖由 123baby123 於 13-03-18 發表
喺邊區架?
causeway bay
lee theatre




大宅

積分: 1313


15#
發表於 13-3-18 16:08 |只看該作者
我個囡都剛3歲, 想同佢報芭蕾舞, 你地會唔會買埋芭蕾舞衫先試堂,
因阿囡曾經試堂, 因穿便服, 見到其他小朋友穿芭蕾舞衫裙好靚, 佢就穿便服, 仲係度扯自己件衫, 好似唔開心咁. 最後因為哭, 所以老師帶番佢出去.


男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 13-3-18 16:32 |只看該作者
mimi_bbcat 發表於 13-3-18 16:08
我個囡都剛3歲, 想同佢報芭蕾舞, 你地會唔會買埋芭蕾舞衫先試堂,
因阿囡曾經試堂, 因穿便服, 見到其他小朋 ...

我老公話:第一怕跳壞隻腳,第二個initial cost 太貴,未知佢有冇興趣就要花成二千蚊....
  


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 13-3-18 16:37 |只看該作者
其實當比佢玩下都ok既.....


男爵府

積分: 6405


18#
發表於 13-3-18 16:54 |只看該作者
我女學左3個月, 我只是當比女女去做下運動,拉下筋骨就算!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo