2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1016


1#
發表於 13-1-3 13:51 |只看該作者
拍肚?食野?又要唔好整b喎。feel唔到佢郁時,真係好擔心大家分享下




大宅

積分: 3093

BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-3 13:53 |只看該作者
我會拍肚!


大宅

積分: 3901

畀面勳章


3#
發表於 13-1-3 14:01 |只看該作者
輕輕拍下肚皮, 同阿B講下野, 如果係屋企, 播古典音樂比佢聽..


男爵府

積分: 9191


4#
發表於 13-1-3 14:04 |只看該作者

回覆:feel唔到胎動,你地會點做去叫醒呀b

我會按下個肚,有幾次佢都會應返我





子爵府

積分: 11582


5#
發表於 13-1-3 14:56 |只看該作者
本帖最後由 klcn 於 13-1-3 14:57 編輯
stupidcupid 發表於 13-1-3 13:51
拍肚?食野?又要唔好整b喎。feel唔到佢郁時,真係好擔心大家分享下



...

拍肚, 其實呀B會覺得好嘈架 ~~ 所以, 唔好拍肚呀 ~~

輕輕的搓下佢就OK ..

我呀女, 對我平訓係極度反感...
所以, 我想佢郁0既時候, 只要平訓,
佢就會狂踢


別墅

積分: 878


6#
發表於 13-1-3 15:15 |只看該作者

回覆:klcn 的帖子

我阿仔都係,一平瞓佢就郁。仲有我由左側一個大轉身右側,佢都係咁郁。




大宅

積分: 1012


7#
發表於 13-1-3 20:10 |只看該作者

回覆:feel唔到胎動,你地會點做去叫醒呀b

我呀女就好唔鍾意我側瞓,一側瞓佢就係咁四圍寧


複式洋房

積分: 333


8#
發表於 13-1-3 20:33 |只看該作者

引用:+本帖最後由+klcn+於+13-1-3+14:57+編輯+\\

原帖由 klcn 於 13-01-03 發表
本帖最後由 klcn 於 13-1-3 14:57 編輯
我都係呀,一平瞓佢就唔like . 肥妹可能覺得我壓住佢。如果個胃有聲佢都會踢到我痴跟




子爵府

積分: 11582


9#
發表於 13-1-3 20:38 |只看該作者
Tracy2905 發表於 13-1-3 15:15
我阿仔都係,一平瞓佢就郁。仲有我由左側一個大轉身右側,佢都係咁郁。



...
前排呀女唔鍾意我訓左邊... 要我訓右邊 !
訓左, 佢就係狂踢


子爵府

積分: 11582


10#
發表於 13-1-3 20:39 |只看該作者
oscarlulu 發表於 13-1-3 20:33
我都係呀,一平瞓佢就唔like . 肥妹可能覺得我壓住佢。如果個胃有聲佢都會踢到我痴跟



...
係呀 ... 佢聽到我地D內臟發出0既聲架
可能佢地會覺得好嘈, HAHA


別墅

積分: 982


11#
發表於 13-1-3 20:48 |只看該作者

回覆:feel唔到胎動,你地會點做去叫醒呀b

拍下個肚,叫下佢,我側瞓就會比佢踢到傻


子爵府

積分: 10517


12#
發表於 13-1-3 21:09 |只看該作者

引用:我會拍肚!

原帖由 dadawc 於 13-01-03 發表
我會拍肚!
呢個方法,我唔係好得:;pppp:


大宅

積分: 2888


13#
發表於 13-1-3 22:43 |只看該作者
我之前試過做D深呼吸嘅運動佢就會郁


大宅

積分: 3660

最關心BB問題熱投勳章


14#
發表於 13-1-4 00:20 |只看該作者

引用:拍肚?食野?又要唔好整b喎。feel唔到佢郁

原帖由 stupidcupid 於 13-01-03 發表
拍肚?食野?又要唔好整b喎。feel唔到佢郁時,真係好擔心大家分享下



...
食甜野!



點評

草莓囡囡  我都係呀!  發表於 13-1-7 12:00


大宅

積分: 1782


15#
發表於 13-1-4 12:48 |只看該作者
我會係咁摸下個肚, 跟住不停叫佢, 同佢傾下計. 我仲會話""bb應下媽咪先啦, 做咩唔彩媽咪遮, 叫佢郁下咁囉haha


大宅

積分: 2667


16#
發表於 13-1-4 14:35 |只看該作者

回覆:feel唔到胎動,你地會點做去叫醒呀b

摸肚同叫佢踢我啦,不過阿仔超有性格,次次都唔啋我有時踢得勁叫c6摸下,但c6一摸就停,一係細細力,激屎


大宅

積分: 3644


17#
發表於 13-1-4 16:18 |只看該作者
我懷疑我個B有過度活躍,成日係咁郁,郁到係摸到個肚突起左
好辛苦


子爵府

積分: 11042

BK Milk勳章


18#
發表於 13-1-4 16:23 |只看該作者
前2日阿b突然靜左落黎, 23W4 & 5,
有d擔心, 所以細細力拍下肚皮, 又”初”下佢咁.
琴日好少少了, 都係郁得比以往少, 我食完飯就大聲叫”b b”
即時郁了幾下, 放心d!!

自從19w幾, 開始feel到胎動, 就好開心. 會叫埋C6一齊同佢玩.
食飯既時候, 又特別feel到佢郁, 好似一齊食咁.
係公司忙緊做paper work, 佢又一齊忙喎,
到我忙完, 想同佢玩時, 佢又靜哂….

今朝產檢時, 助產士話留意下阿b每日最少要踢8下以上就ok.


大宅

積分: 4963


19#
發表於 13-1-4 16:56 |只看該作者
小寶丁 發表於 13-1-4 12:48
我會係咁摸下個肚, 跟住不停叫佢, 同佢傾下計. 我仲會話""bb應下媽咪先啦, 做咩唔彩媽咪遮, 叫佢郁下咁囉ha ...
我都係咁 仲會問佢係咪瞓左覺呀,懶豬起身應下媽媽先

點評

小寶丁    發表於 13-1-4 17:03


禁止訪問

積分: 1803


20#
發表於 13-1-4 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo