2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2017


1#
發表於 13-1-4 09:46 |只看該作者
我宜家面、手、耳背都出滿紅色細細粒的風疹,好似皮膚敏感,醫生話係應該食物敏感引起。起疹起左一星期了,食藥打針都食左幾日,情況一點都無改善。好痕!好醜!
我一向乜都食,無野敏感。醫生話可能生完bb後對某些食物敏感。

各位姐妹有無聽過有人坐月會咁?
我有朋友話可能太補,唔受得,所以出疹,叫我停晒所有坐月食的補品。

你地有乜意見呀?


宜家真係喂人奶又累,加埋成身痕,真係好痛苦呀!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo