求職招聘

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 274


1#
發表於 13-1-4 13:15 |只看該作者
原來尼份工半年內己換了很多人(在勞記搵的),最後我都是辭左。本來很想堅持落去的,但真是......唉!又要重新開始搵工囉!

點評

hkgalcarrie  想搵穩定的工作也咁難  發表於 13-1-7 14:10


大宅

積分: 1381


2#
發表於 13-1-4 14:03 |只看該作者
回覆 swiffee 的帖子

係咩工甘惡頂?


伯爵府

積分: 16184


3#
發表於 13-1-4 14:43 |只看該作者
回覆 swiffee 的帖子

是什麼工??有陣時表面好好,但入到去做.想堅持.都好困難,好似我2 個月前份工咁,人工,時間假期都好好,但耐可.完來要自閉.

點評

kck811  自閉幾好喎, 唔洗同人 so so  ,咩工??  發表於 13-1-6 13:09
janeclare_leung  其實係咩工種,願聞其詳  發表於 13-1-4 15:25


別墅

積分: 895


4#
發表於 13-1-4 15:19 |只看該作者
D人惡頂.....唔係工問題?..每道都有咁嘅人...我都係揾份外賣做吓ok...奈何D人鐘意..做又話/對又話/仲之實有唔啱佢....(間野新間..每個人都頂佢唔順...不知所謂)廚房D所為好似自巳(老細)..睇吓幾時頂頂返佢同老細..好人都...呢D人如果自已出黎做嘢..睇下有冇成日串人...死就得


珊瑚宮

積分: 113442


5#
發表於 13-1-4 19:33 |只看該作者
同同事唔夾的確好難做落去~
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


複式洋房

積分: 274


6#
發表於 13-1-5 00:24 |只看該作者
尼份工沒同事的,只有老細。


珊瑚宮

積分: 113442


7#
發表於 13-1-5 00:52 |只看該作者

引用:尼份工沒同事的,只有老細。

原帖由 swiffee 於 13-01-05 發表
尼份工沒同事的,只有老細。
喔?難頂?

生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


大宅

積分: 4664


8#
發表於 13-1-5 18:11 |只看該作者
swiffee 發表於 13-1-5 00:24
尼份工沒同事的,只有老細。
冇自由~??


別墅

積分: 646


9#
發表於 13-1-6 12:48 |只看該作者
希望好快找到份適合你工作 ~~


複式洋房

積分: 274


10#
發表於 13-1-6 13:43 |只看該作者
仙媽媽 發表於 13-1-6 12:48
希望好快找到份適合你工作 ~~
多謝你的祝福,四十幾搵工真是很難搵到一份比較好的工,大部分有面試的機會的文職工都是一些人工低或者沒人做的工。人工低我都不在乎,辛苦點都沒問題,但起碼要是一份正常點的工啊!

點評

kaede  想問下你住邊區的?  發表於 13-1-6 15:11


複式洋房

積分: 274


11#
發表於 13-1-6 16:50 |只看該作者
住屯門區

點評

kaede  OH.. sorry, 太遠了,我公司喺柴灣,你返工的話會好遠。  發表於 13-1-6 16:51


複式洋房

積分: 274


12#
發表於 13-1-6 16:54 |只看該作者
回覆 swiffee 的帖子

thanks!


複式洋房

積分: 427


13#
發表於 13-1-6 18:48 |只看該作者
swiffee 發表於 13-1-6 13:43
多謝你的祝福,四十幾搵工真是很難搵到一份比較好的工,大部分有面試的機會的文職工都是一些人工低或者沒人 ...

me too 4字頭開始以經難揾工,你都好唔左乎人工,我單親要養得起個屋企先得
上月我揾左份時間好,可以睇到個女,人工唔係高,但夠我養家,可惜要對住啲勁難頂既人
好想頂落去...........但真係頂唔到
大家加油努力,揾工
今日你同我天各一方,你有你既生活,我繼續我既忙碌..


禁止發言

積分: 16954


14#
發表於 13-1-6 23:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 646


15#
發表於 13-1-6 23:32 |只看該作者
身同感受! 人年搵工真係有意難道, 我11月尾辭工, 算好好彩12月尾找到份工, 好近屋企唔勢搭車, 妳唔好氣餒! 加油


別墅

積分: 646


16#
發表於 13-1-6 23:35 |只看該作者
身同感受! 中年人搵工真係有難道, 我11月尾辭工, 算好好彩12月尾找到份工, 好近屋企唔勢搭車, 妳唔好氣餒! 加油
非洲人 ~~ 妳都要加油

點評

非洲人  thx  發表於 13-1-8 17:43


別墅

積分: 568

畀面勳章


17#
發表於 13-1-7 12:24 |只看該作者
人工ok的話... 我鍾意自閉


男爵府

積分: 7209

熱血勳章 睛靈勳章


18#
發表於 13-1-7 14:01 |只看該作者
本帖最後由 hkgalcarrie 於 13-1-7 21:36 編輯

回覆 swiffee 的帖子

我都係, 搵到份駛呢工

間房以經無窗, D人走晒入黎食煙, 臭到死
又粗口
睇番D紀錄,間公司有四個名,

重有高院28萬幾欠款, 勞工處追討欠薪, 破欠基金欠薪

我都好需要一份工,

但係..我都係返2日吾做啦, 果2日凍過水
http://7W2D - 7cm, 16W5D - 性別係 .......仔


複式洋房

積分: 274


19#
發表於 13-1-7 21:00 |只看該作者
本帖最後由 swiffee 於 13-1-7 21:02 編輯

回覆 hkgalcarrie 的帖子

難頂都頂多幾日,有糧出,2日凍過水,連車錢都涉埋,我點都頂多幾日。唉!而加搵親ge工都是豬骨頭ge工,都唔知做唔做好。做,頂唔順又要辭,卑人覺得我哋四十幾歲的人是不捱得ge,但佢哋又點知我哋搵親ge都是豬骨頭工來ge,無人做先至會比機會我哋!唉!真悲哀!搵工搵到唔想搵。

點評

hkgalcarrie  人地做十幾日都無得出, 我寧願蝕2日,好過蝕7日, AH Q 諗法  發表於 13-1-7 21:38


別墅

積分: 794


20#
發表於 13-1-7 22:56 |只看該作者
回覆 hkgalcarrie 的帖子

其實返一日都有糧出勞工法例規定.因較早前我有份工返了2日,咁等了第7日後,睇下有無出糧俾我.咁當然無出.我打俾佢.佢話未做滿7日係無糧出.我即刻話.勞工法例.就算做一日都有糧出.即使無簽約.都有得出.亦都可以追到.佢唔信我講,以為我大佢.佢打去勞工處問.最後當然係有出噃2日糧.

點評

hkgalcarrie  等左7日真係無得出(衰得佢), 搵左勞記...  發表於 13-1-12 21:02

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo