婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 794


1#
發表於 13-1-13 11:37 |只看該作者
初初結婚我係係6299到住,到買樓搬左出黎,姑仔同佢老公就搬返去住。而我地都住得好近。話說之前c6舅父黎探大家同問我地拎BB仔衫,咁梗係去飲茶啦咁人齊。由拍拖到結婚咁耐以黎都未曾聽過呀姑仔或佢老公請過食飯或飲茶。之前差唔多次次都係c6俾,俾唔係問題係唔想俾佢地果份。講的例子大家聽,果時我地未結婚姑仔同佢老公去完旅行返黎去飲茶。6299叫c6幫佢地兩個洗陳請飲茶。我有左bb有次去飲茶,佢地開左位我地先到,座廳房去到佢地坐曬入面留返上菜位俾個大肚婆坐果時姑仔啱搬返去同佢地住,到埋單(c6咁啱去左廁所,張單就梗係係上菜位既我到啦)我唔出聲,坐最入既姑仔老公話我俾啦。呢個時候6299話,你地搬屋用左好多錢唔使你地俾啦。最後係62俾左(當初我地買樓搬屋又冇聽過你地話我地用左好多錢)到我生左係醫院個個上黎探完我(淨係姑仔個老公冇黎)c6同佢地去食飯到食飯姑仔個老公自動出現。我媽話佢招呼都冇打,坐低就不停食。到最近呢次c6舅父探大家,我地早到又有bb車坐左入面,6299不停叫個女婿食,話佢食得好少,但佢係食最多果個。今次張單係佢個位到,但估唔到既係佢俾張單姑仔叫姑仔俾c6埋囉,姑仔仲要掉張單俾c6,話你埋左佢。返到屋企,c6話有冇攪錯果隻啊x算點呀。坐低食完就走,講時講真係佢走左我都唔知,黎到又係冇打招呼走又冇打招呼真係好有禮貌:;pppp:c6仲話請舅父佢地冇問題係唔想請果隻啊x。




禁止發言

積分: 16954


2#
發表於 13-1-13 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20634


3#
發表於 13-1-13 12:04 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

你姑仔同佢C6咩年紀?咁厚面皮都有?係咪廢青一名?




大宅

積分: 4591


4#
發表於 13-1-13 13:25 |只看該作者
真係好難頂!!


大宅

積分: 2115


5#
發表於 13-1-13 13:42 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

仲勁過食拖鞋飯,佩服


別墅

積分: 909


6#
發表於 13-1-13 13:59 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

最憎d人有大食大!


公爵府

積分: 28938

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 13-1-13 14:10 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

我老公一定出聲


伯爵府

積分: 17406


8#
發表於 13-1-13 14:28 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

反而我外父好色做,佢會同我搶,而如果我比咗佢會叫姨仔老公比番一份$。



點評

KAYIUWONG    發表於 13-1-13 14:30
慢慢來, 吾洗急, 但最緊要快.


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


9#
發表於 13-1-13 15:02 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

唉~最怕老鳳有大食大~~
老公家人出親去就要食貴野,餐餐過千銀~
成日要我老公比~~~
細佬永唔夾返錢~~
後來我埋單,照單除,叫佢地比返錢(只係叔仔)~~長輩當然唔洗啦,做細的請啦~
99勁黑我面~~大佬家用老公比最多,分開住,電器壞又我老公一個比~出街食又係老公比哂~~開銀行咩?
你老公應該出聲話要兩份比囉~~
請無問題,間唔中幾次,但拒絕接受老鳳囉!


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


10#
發表於 13-1-13 15:10 |只看該作者
本帖最後由 mother904 於 13-1-13 15:10 編輯

我會等老公俾左之後除兩份,當兩家後輩請長輩食飯; 或者大大聲笑住講一句:「e,乜阿x食完走左都唔出聲,驚請食飯呀?」說唔出聲,佢地就會一直cheap去
日日是好日


子爵府

積分: 11893


11#
發表於 13-1-13 17:28 |只看該作者

回覆:連c6都開始頂佢地唔順

講到cheap我大姑奶個c6仲cheap,食飯次次話俾錢,個侍應走到埋黎唔出聲,到c6俾咗錢啦,又問幾多錢,佢俾,c6緊係話算啦下次你請。到下次當然又係咁啦。有次我俾錢,又係問幾多錢,我唔會俾面佢照俾張埋咗嘅單佢睇,佢仲cheap到AA制。AA制唔係問題,唔該你次次都係囉,唔叫佢俾就我地請,叫佢俾就AA制。仲要食軟飯,窮到錢都無,要霸埋6299間屋住,水電煤又唔交,成日開冷氣。搞到我地被逼要同6299住。仲要厚顏到無打算搵地方搬。


別墅

積分: 794


12#
發表於 13-1-13 17:39 |只看該作者

引用:你姑仔夫婦認真過份.多咀一問...佢地搬來你

原帖由 美亞 於 13-01-13 發表
你姑仔夫婦認真過份.多咀一問...佢地搬來你99屋企住...有否俾生活費OR租金 ?還是要老人家養埋佢夫 ...
哈,,我唔過問佢地呢啲嘢。如果6299貼得開心既就由佢。




別墅

積分: 794


13#
發表於 13-1-13 17:42 |只看該作者

引用:你姑仔同佢C6咩年紀?咁厚面皮都有?係咪廢

原帖由 montea 於 13-01-13 發表
你姑仔同佢C6咩年紀?咁厚面皮都有?係咪廢青一名?
都30啦,上年仲話等樓價跌到100萬先買



點評

tsoi520  佢兜個圈同你講冇打算買樓, 冇打算搬離屋企呀  發表於 13-1-14 11:20
小諾諾    發表於 13-1-13 23:28


別墅

積分: 794


14#
發表於 13-1-13 17:47 |只看該作者

引用:唉~最怕老鳳有大食大~~ 老公家人出親去就要

原帖由 藍莓綠茶 於 13-01-13 發表
唉~最怕老鳳有大食大~~
老公家人出親去就要食貴野,餐餐過千銀~
成日要我老公比~~~
識咁唸就唔使我地煩啦,我同我家姐啊哥,唔係話咩啊。我地揾多啲,咁我地俾10次佢地都會俾返8次囉。AA制就有人生日先會除開幾份。




別墅

積分: 794


15#
發表於 13-1-13 17:50 |只看該作者

引用:講到cheap我大姑奶個c6仲cheap,食飯次次話

原帖由 草子@ 於 13-01-13 發表
講到cheap我大姑奶個c6仲cheap,食飯次次話俾錢,個侍應走到埋黎唔出聲,到c6俾咗錢啦,又問幾多錢,佢俾, ...
啲6299都係鐘意幫姑仔or姑奶




禁止發言

積分: 16954


16#
發表於 13-1-13 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11893


17#
發表於 13-1-13 19:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+草子@+於+13-01-13+發表講到c

原帖由 FLORARA 於 13-01-13 發表
啲6299都係鐘意幫姑仔or姑奶
佢鍾意幫個女貼仔你佢嘅事,俾咗d錢6299亦都唔理佢點洗,但係唔該唔好搞亂我地嘅生活 + 平日搵我地著數囉。


珍珠宮

積分: 47280


18#
發表於 13-1-13 19:25 |只看該作者
u


別墅

積分: 794


19#
發表於 13-1-13 22:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+FLORARA+於+13-01-13+發表啲6

原帖由 草子@ 於 13-01-13 發表
佢鍾意幫個女貼仔你佢嘅事,俾咗d錢6299亦都唔理佢點洗,但係唔該唔好搞亂我地嘅生活 + 平日搵我地著數囉。 ...
講得啱




別墅

積分: 794


20#
發表於 13-1-13 22:19 |只看該作者

引用:Quote:FLORARA+發表於+13-1-13+17:39+哈,

原帖由 美亞 於 13-01-13 發表
唔系咁講呀 ?如果有一日你C6俾99家用少左OR俾遲左.之後就俾姑仔夫婦扣大帽子.然後(竟然)俾你發現佢地夫婦系 ...
嘩,,呢的咪叫惡人先告狀囉。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo