婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12886


1#
發表於 13-1-14 23:27 |只看該作者
本帖最後由 sweetcandychan 於 13-2-24 12:18 編輯

del


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


2#
發表於 13-1-14 23:32 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

如果兩個都係你99湊既,真係好難!一係試下mark低d用品可以用幾耐,如果第時用多左既就話以前都係幾耐先要買,點解依家用得咁快?




水晶宮

積分: 74328


3#
發表於 13-1-14 23:40 |只看該作者
收埋晒消耗性物品,只留低D唔易爛既玩具係廳.
斷估佢唔會入你房攞你D野卦.
至於間房,你叫C6開聲同姑仔講啦.


子爵府

積分: 12886


4#
發表於 13-1-14 23:44 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

多謝你地同我傾,我而家個囡d野係放係我間房,所以佢地會入黎攞,我話用得快都冇用,因為我姑奶係唔會買返比你

點評

偷懶喵星人  咁都唔係辦法,同C6傾傾啦  發表於 13-1-15 00:10


禁止發言

積分: 16954


5#
發表於 13-1-14 23:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 478


6#
發表於 13-1-15 00:15 |只看該作者

引用:我結左婚幾年,同奶奶姑奶一齊住,姑奶上年

原帖由 sweetcandychan 於 13-01-14 發表
我結左婚幾年,同奶奶姑奶一齊住,姑奶上年結左婚,奶奶比錢佢買左樓下個單位,但係佢仲霸住間房,唔肯執走 ...
個姑奶好cheap呀,通常愈有錢既人就愈姑寒!:;pppp:


大宅

積分: 1189


7#
發表於 13-1-15 00:32 |只看該作者

引用:我結左婚幾年,同奶奶姑奶一齊住,姑奶上年

原帖由 sweetcandychan 於 13-01-14 發表
我結左婚幾年,同奶奶姑奶一齊住,姑奶上年結左婚,奶奶比錢佢買左樓下個單位,但係佢仲霸住間房,唔肯執走 ...
人地係人地個女,留間房係度做避風塘唔得咩?有咩事同男家嘈返來都有地方訓,我就係咁,家用我一蚊都冇俾少,同嫁之前一樣。俾人霸咗間房感覺俾人唔當屋企一分子,唔歡迎你返來




大宅

積分: 1189


8#
發表於 13-1-15 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweetcandychan+於+13-01-14+

原帖由 caprisuperslim 於 13-01-15 發表
人地係人地個女,留間房係度做避風塘唔得咩?有咩事同男家嘈返來都有地方訓,我就係咁,家用我一蚊都 ...
唔知佢個想法是否同我一樣,不過我唔會似佢咁用人地D野




大宅

積分: 4591


9#
發表於 13-1-15 01:37 |只看該作者
既然佢做到咁,對住衣d人真係要先小人,後君子!三口六面講清楚,一見到佢用你bb既野,就直接講!唔洗同佢呢d老土怪客氣!


大宅

積分: 1674


10#
發表於 13-1-15 02:45 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

佢做得出的話,咁你怕咩講姐。無理由養埋佢個B架。大家均真D好。


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 13-1-15 06:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sweetcandychan+於+13-01-14+

原帖由 caprisuperslim 於 13-01-15 發表
人地係人地個女,留間房係度做避風塘唔得咩?有咩事同男家嘈返來都有地方訓,我就係咁,家用我一蚊都 ...
下,乜係咁ga

我結婚前兩個姑奶已搬走,老爺花錢將間屋大裝修,兩個姑奶既物品叫佢地搬返去自己屋企,佢地又ok wo(佢兩個買樓都係我老爺比大大份作首期)


大宅

積分: 2610


12#
發表於 13-1-15 06:43 |只看該作者
我覺得好睇你99羅,都搬左成年,而且又係樓下要佢搬野比你囡,做bb房,如果你99肯幫你同佢講多幾次(之前,佢未有bb時),正常人都會搬啦,依家佢有左,你就更加唔流諗佢會搬。流碗既事,你就應該一早同老公99講,依家先嚟講又好似遲左啲啦,因佢地已經習慣左係你做。


子爵府

積分: 12886


13#
發表於 13-1-15 07:48 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

奶奶好怕佢個囡,間房冇得攪架啦,我淨係唔想佢用我d野


子爵府

積分: 12886


14#
發表於 13-1-15 07:52 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

其實我都知冇咩辦法,不過呢d野好難開口同朋友傾,所以黎呢度講下


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-1-15 07:57 |只看該作者

引用:如果姑9的BB一定俾你99湊?+咁你一定要搵其

原帖由 美亞 於 13-01-14 發表
如果姑9的BB一定俾你99湊? 咁你一定要搵其他人湊囡囡呀.因為99能力有限一陣太辛苦OR病左肯定入你數(唔通佢 ...
一個老人家湊2個真係幾辛苦,會應該諗定後路,亦可以減少家中存貨,減少俾人用嘅機會




子爵府

積分: 10729


16#
發表於 13-1-15 08:02 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

間room你就無權要架喇,我而家搬左出去同c6住,我都仍然保留自己娘家嗰間。我係明白點解你娘仔唔搬走d野既,樓主而家寄人籬下,係要忍同接受架喇,講自私可能你會覺,但你拎左黎做bb room,佢同樣覺得你唔岩,一個外人進註入黎仲要丽埋我間room?? 亦有可能佢預備俾佢番黎坐月用呢……

至於d野佢拎黎用,唉,惟有用佢比cheap或者叫你c6開口啦。你可以俾bb你娘家嗰邊照顧嗎??


子爵府

積分: 12886


17#
發表於 13-1-15 08:27 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

我都知間房我冇權要,不過奶奶比左百幾萬佢做首期,又住樓下咁近,又冇比家用,家務又我做晒,所以個心有d唔舒服,我地冇錢比首期,所以冇能力搬出去。 佢成日係奶奶面前扮冇錢,但係又成身名牌,奶奶唔識名牌,講真,如果你個人好,我都會對你好,如果你真係環境唔好,比你用我d野都冇所謂,大家日日對住,我憎你,我自己都難受,但對你好,我個心又唔想


侯爵府

積分: 24385


18#
發表於 13-1-15 08:34 |只看該作者

引用:奶奶好怕佢個囡,間房冇得攪架啦,我淨係唔

原帖由 sweetcandychan 於 13-01-15 發表
奶奶好怕佢個囡,間房冇得攪架啦,我淨係唔想佢用我d野
咁就三口六面同你姑奶講清楚,反面就反面,反面仲好,佢唔使返嚟食飯。




伯爵府

積分: 17193


19#
發表於 13-1-15 08:45 |只看該作者

回覆:借個位黎呻下

同意所有JM講,間房你冇權過問,D物品就開聲話佢啦!




大宅

積分: 3178


20#
發表於 13-1-15 09:06 |只看該作者
尿片, 奶粉應該唔可以共用, 因為你姑奶個 b 出世時, 你個女都 3 歲啦, 3 歲同初生用既野都唔同.

同埋 3 歲應該唔會用好多片片 (因為可能日頭已經介了片), 仲要返學呢.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo