自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 14805


1#
發表於 13-1-17 01:43 |只看該作者
可以有平衡點嗎?




翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-17 01:53 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

好哲學…點解你咁諗呀?


子爵府

積分: 14805


3#
發表於 13-1-17 01:58 |只看該作者

引用:好哲學…點解你咁諗呀?

原帖由 jasmine0527 於 13-01-17 發表
好哲學…點解你咁諗呀?
考慮緊要小朋友,但係又好擔心,未諗得通唔想亂來害人害己




翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 13-1-17 01:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jasmine0527+於+13-01-17+發

原帖由 kecyc2003 於 13-01-17 發表
考慮緊要小朋友,但係又好擔心,未諗得通唔想亂來害人害己
仲以為你已經做左爸媽…



伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


5#
發表於 13-1-17 02:05 |只看該作者
梗係唔可以放棄自我啦,你又唔係奴隸.

由你決定生開始,到有咗,都湊B,你會慢慢摸索你哋之間的平衡點,大家都會有所"希"牲,互相千就,慢慢你就會明架啦.

你要記住,我哋係比最好嘅小朋友,而唔係比自己比小朋友.

點評

mobchan   呢句你都提醒了我!!  發表於 13-1-17 10:53
househicat    發表於 13-1-17 09:52
超級特務    發表於 13-1-17 09:40
wcpcelia  講得啱  發表於 13-1-17 08:31
amakvt  Totally agree  發表於 13-1-17 07:40
banbanmm    發表於 13-1-17 02:17
風雨同路


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


6#
發表於 13-1-17 02:07 |只看該作者


侯爵府

積分: 21746


7#
發表於 13-1-17 02:13 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得



點評

mobchan   插中要害!!!!  發表於 13-1-17 10:54
chingcging  中晒point﹗  發表於 13-1-17 09:51
超級特務    發表於 13-1-17 09:50
edutm  一矢中的  發表於 13-1-17 09:41


大宅

積分: 2293


8#
發表於 13-1-17 02:15 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

睇自己性格,有人放棄高薪厚職訓身照顧小朋友,又大把人擺底小朋友俾老人家/工人湊,自己出去玩。


珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


9#
發表於 13-1-17 02:24 |只看該作者
現代對媽媽身份要求越來越多,很容易失去平衡。

如果不保持一定的自我,將來很 容易成為別人的負擔


侯爵府

積分: 21746


10#
發表於 13-1-17 02:27 |只看該作者

引用:現代對媽媽身份要求越來越多,很容易失去平

原帖由 banbanmm 於 13-01-17 發表
現代對媽媽身份要求越來越多,很容易失去平衡。

如果不保持一定的自我,將來很 容易成為別人的負擔 ...
點解咁講?




大宅

積分: 3322


11#
發表於 13-1-17 02:29 |只看該作者

引用:咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由

原帖由 1仔1女 於 13-01-17 發表
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得
我笑鳥




珍珠宮

積分: 39297

畀面勳章


12#
發表於 13-1-17 02:36 |只看該作者
1仔1女 發表於 13-1-17 02:27
點解咁講?

自己少了朋友、少了興趣,但仔女需要你的時間越來越少,如仍然習慣性地長時間對著他們,便會變得很煩。

而且我們放棄的未必是兒女覺得需要的,如果抱著為別人放棄的心態,自己的心理亦容易失平衡。


珊瑚宮

積分: 118281


13#
發表於 13-1-17 02:49 |只看該作者

引用:咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由

原帖由 1仔1女 於 13-01-17 發表
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得





珊瑚宮

積分: 118281


14#
發表於 13-1-17 02:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jasmine0527+於+13-01-17+發

原帖由 kecyc2003 於 13-01-17 發表
考慮緊要小朋友,但係又好擔心,未諗得通唔想亂來害人害己
你覺得有邊樣唔見咗算係犧牲? 因為人人自我定位都唔同




珍珠宮

積分: 44373


15#
發表於 13-1-17 03:48 |只看該作者

引用:可以有平衡點嗎? +

原帖由 kecyc2003 於 13-01-17 發表
可以有平衡點嗎?
贈你8個字,苦中作樂、忙裡偷閒



輸入搜索內容


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


16#
發表於 13-1-17 04:13 |只看該作者

引用:咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由

原帖由 1仔1女 於 13-01-17 發表
咁都要另一半幫到手,否則唔好話自我,自由同自殺都唔得
想死
你估咁易呀




翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


17#
發表於 13-1-17 04:16 |只看該作者

回覆:有仔女之後係咪一定要放棄自我?

我有自我嘅時候,其餘時間都係奴隸獸



點評

mobchan  其餘時間都係奴隸獸 --->  我都係!  發表於 13-1-17 10:57
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


珍珠宮

積分: 30287

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 13-1-17 04:19 |只看該作者
頭兩年係無了自己的生活習慣,因為要就佢食嘢生理時鐘,但過了之後就會慢慢有番.

E+放假大部份囡就我生活習慣,返學大部份我就佢生活習慣,慢慢會找到大家的平衡點.


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 13-1-17 04:40 |只看該作者
唔會冇晒自我喎! 不過點都會有轉變.

我係...
- 戒左唔講粗口
- 食得健康左, 或者煮兩份, 阿仔食健康果d, 我有我食冇益既野
- 勤力左, 未嫁果陣好鬼懶, 少做家務又成日駛錢, 而家乜都要做, 要慳錢
- 以前唔去博物館果d 地方, 而家會帶阿仔去
- 以前唔多理讀書d野, 而家成日要鑽研學校教d 乜
- 以前係粗心大意, 而家要一眼關七, 因為做錯野分分鐘阿仔會冇命...
- 做ftm 後少左私人時間, 呢樣我覺得最難頂....


生活上都係咁,
- 一向都係夜訓, 而家都係 (我個仔 8點訓).
- 一向鍾意聽某d band 既歌, 而家都係, 佢地訓左時我會開youtube 咁聽, 有機會時會去佢地既concert....
- 一向鍾意食公仔麵, 而家仲食多左, 個仔一條都冇食過.
- 一向都咁鍾意上網 (我一個人對住個仔時, 佢係零電視, 少用電腦).....
- 而家個仔識做多d 野, 我咪叫佢做家務 (因為我懶, 同埋想佢學自理)

以前唔知響邊度睇過d 文章, 話中國人父母習慣將焦點放去小朋友度, 而西方人係要小朋友適應大人生活. 我諗我係兩者之間.

有冇平衡點方面, 睇你既心態, 點教, 同埋肯放手幾多o者.


大宅

積分: 3184

陪月勳章


20#
發表於 13-1-17 05:50 |只看該作者

引用:唔會冇晒自我喎!+不過點都會有轉變.我係...

原帖由 bosch 於 13-01-17 發表
唔會冇晒自我喎! 不過點都會有轉變.

我係...
咁我應該係比較西方... 改變一定有,但我係好努力地搵緊個平衡點的!唔想BB變成自己嘅生活重心(基本上我係唔比任何人變成我嘅生活重心)但又好想一齊經歷佢嘅成長... im still finding the way!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo