論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2371


1#
發表於 13-1-25 09:46 |只看該作者
咁VISA或合約係咪要簽過...


禁止訪問

積分: 860


2#
發表於 13-1-25 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2371


3#
發表於 13-1-25 11:19 |只看該作者
回覆 eekiueve 的帖子

佢啱啱做夠一年, 唔係唔做,係因為有事要返去3星期,之後返來


水晶宮

積分: 51832


4#
發表於 13-1-25 13:07 |只看該作者
我E+對於D外傭講既野真係唔再信..

我個工人差唔多做夠一年,同我講話想返印尼,因為個女要結婚,我唔信,第二日去僱傭中心度先知佢已經找到新僱主。

佢地成日講大話...


別墅

積分: 582


5#
發表於 13-1-25 13:15 |只看該作者

回覆:姐姐合約未到期,但有急事要返去3個星期

我嗰個就樂而"忘返"啦,最好簽好請假信之類,確實日期。




大宅

積分: 1764


6#
發表於 13-1-26 16:54 |只看該作者

回覆:eggcarol 的帖子

同意佢哋講嘢無句真。好奇問,點解你agent會講你知佢搵到新僱主?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo