樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 485


1#
發表於 13-1-27 19:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14095

2024年龍年勳章 秋日勳章 炎夏勳章 春季勳章 冬日勳章 畀面勳章


2#
發表於 13-1-27 22:42 |只看該作者
1. 賣樓唔使俾印花稅,除非係SSD期間
2. 唔一定
3. 律師費,地產佣金(如有)
5. 交吉前隨時


子爵府

積分: 10978


3#
發表於 13-1-28 10:06 |只看該作者
本帖最後由 scotttlk 於 13-1-28 10:08 編輯

通常水、電、媒會選擇係交吉當日停。 大意係提供水、電、媒比買家臨交吉前上門果次可以試一試, 免去交收後爭議。

揀律師樓方面一般人在放賣時認為不同擔心責任問題比較隨便。 但我就不會隨便, 一定選用信得過的律師。 由於放賣只需準時上律師樓簽一次, 之後可以"搖控", 我覺得誇區都可以, 信得過較重要。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo