自由講場

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   8


伯爵府

積分: 15844


1#
發表於 13-2-2 23:21 |只看該作者
好嬲!嬲到一個人坐係房喊咗半個鐘!

剛剛打俾媽咪諗住傾兩句,但媽咪唔得閒大佬聽咗電話,我話媽咪覆診時話膝頭哥唔痛但坐骨神經痛,一來頭幾日瞓床瞓得太耐,二來阿哥屋企張床太軟,佢瞓開硬床,三來姪仔依然同阿媽瞓同一張床!之前明明講好佢兩公婆同個仔瞓等我阿媽可以唔駛就住就住傷口瞓,家陣佢又痛到要食止痛丸喇! 我見我大佬咁啱聽咗我個電話,就同佢講媽咪坐骨神經痛,佢一 pat 屎咁嘅態度『咁你想我點吖!叫 xx (佢個仔)出聽瞓梳化囉!』,你明玩嘢啫!!你咁講我媽咪一定話唔好,覺得自已為你哋屋企帶來額外嘅麻煩個心唔安樂!我認我黑心呀今次!鬼唔望你第時娶個新抱同你老婆一樣!我想你第時個仔對你同你對你老豆老母一樣!

啲所謂照顧,連一張床都無提供,食又無啖好食,好心痛!

噚日覆診等睇醫生期間媽媽食咗花膠及肉汁,起釘(即拆線)時肚子咕咕叫!醫生問佢個肚做乜咁叫嘅?!佢話飲咗我煲俾佢嘅嘢,熱湯落肚所以喚醒咗條腸(呢幾日都係食芝士夾面包做早餐咋佢!陰公豬!),我話你條食開好嘢嘅腸歡呼大叫足之有好嘢落肚就真!!!全場大笑我卻想喊!

後陪媽媽去食午飯,佢話想食隆姐咁我哋就打的過去,期間佢話住咗一星期,佢哋淨係煲過一次西洋菜湯,一家五口肉的份量係半舊番皂大小,一個發育中嘅小朋友,一個要體力勞動嘅男人,一個一日要抹三次地每晚無十二點都無得瞓嘅工人姐姐,仲有一個做完手術康服中嘅老人家!晚晚平均九點幾食,最早八點半!我話不如媽咪同姪仔食先,媽咪話阿哥話佢老婆會小氣,佢都係咁晏食,連一餐飯都唔可以成家人一齊食會唔高興喎! 我嬲嘅唔係你老婆唔識體諒人(這個女人從來無企係人哋角度諗嘢,所有利益都要歸於自已!),你做仔嘅連提出嘅勇氣都無?我哋細個一肚餓媽咪咪即刻開奶翻熱粥仔俾我哋食!掉返轉頭要你出聲你就笠水?!因為你個曉搵錢嘅老婆講嘅先係道路真理希望?!

見到媽媽邊食隆姐邊大叫好味,我叮囑佢食多啲食多啲,否則要辟彀一星期先可以再食好嘢!

怪不得老一輩嘅人話好仔不如好新抱!

點評

smallkan    發表於 13-2-3 19:41
kcpc8182    發表於 13-2-2 23:51


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


2#
發表於 13-2-2 23:28 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

先唔好話人, 仔唔好, 點會有好新抱? 會唔會考慮接你媽咪同你住?

點評

esmehouse    發表於 13-2-3 21:45
Adagio    發表於 13-2-3 16:20
greenpea    發表於 13-2-3 15:54
榮盛    發表於 13-2-3 11:32


禁止訪問

積分: 10103


3#
發表於 13-2-2 23:33 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


4#
發表於 13-2-2 23:35 |只看該作者

引用:先唔好話人,+仔唔好,+點會有好新抱?+會唔

原帖由 小肥兔 於 13-02-02 發表
先唔好話人, 仔唔好, 點會有好新抱? 會唔會考慮接你媽咪同你住?
你啱!我大佬唔可以話唔孝順,但未到孝順呢個境界,當然佢自已覺得自已好孝順做足本份喇!

先唔講我屋企細無床,兼且的哋倆個返咗工就淨返媽咪一個係到,係我個怕老婆嘅大佬屋企起碼有個工人姐姐睇頭睇尾!

點評

榮盛    發表於 13-2-3 11:32


伯爵府

積分: 15844


5#
發表於 13-2-2 23:36 |只看該作者

引用:不如您接媽咪同您住啦 +

原帖由 Kristinming 於 13-02-02 發表
不如您接媽咪同您住啦
我好想!!!但實際情況唔可以話接就接!(見 #4)


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


6#
發表於 13-2-2 23:37 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!




禁止訪問

積分: 10103


7#
發表於 13-2-2 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Kristinming+於+13-02-02+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15844


8#
發表於 13-2-2 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+the8+於+13-02-02+發表我好想

原帖由 Kristinming 於 13-02-02 發表
咁不如幾兄弟姐妹夾錢買張碌架床比您媽咪啦,換返張硬啲既床褥
唔駛夾,我一個出晒又有乜所謂,我大佬啲錢俾佢老婆睇得好緊好緊,一個仙都要榨乾榨淨先收手。

媽媽瞓開椰棕,我有諗過買張椰棕俾佢,但依家瞓緊果張放邊呢?我媽媽一定怕麻煩到佢哋會話唔好……如果我大佬識諗嘅就晨早開咗聲換床褥喇!


男爵府

積分: 5594

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 13-2-2 23:46 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地點點點...每個人飲食都唔同,可能人地真係食開係咁清!一時間,真係就好難改變到,咁唯有,你自己哂少少時間整野上去係阿媽食!

點評

ching070707  我都認為...有時要兩面見,,,好似我咁菜多過肉,,,  發表於 13-2-4 11:17
榮盛    發表於 13-2-3 11:33


男爵府

積分: 5284


10#
發表於 13-2-2 23:52 |只看該作者
洗咩理佢舊果張床點處理,買左先算


男爵府

積分: 7741


11#
發表於 13-2-2 23:56 |只看該作者

引用:既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地

原帖由 may(14) 於 13-02-02 發表
既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地點點點...每個人飲食都唔同,可能人地真係食開係咁清!一時間, ...
好贊成你嘅講法
媽媽大家的,既然哥哥未可以做到最好,咁你補足欠缺嗰啲囉!相信你媽媽都唔想你哋因為自己而影響感情加油!希望伯友早日康復!




伯爵府

積分: 15844


12#
發表於 13-2-2 23:56 |只看該作者

引用:既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地

原帖由 may(14) 於 13-02-02 發表
既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地點點點...每個人飲食都唔同,可能人地真係食開係咁清!一時間, ...
我嬲係大家都係阿媽生,係咪短時間就一嗄都咁難?連提出嘅勇氣都無…仲口口聲聲話自已孝順…好意思嗎?

整嘢食俾阿媽,我絕對唔放過每一個機的!


伯爵府

積分: 15844


13#
發表於 13-2-2 23:57 |只看該作者

引用:洗咩理佢舊果張床點處理,買左先算

原帖由 colafafa 於 13-02-02 發表
洗咩理佢舊果張床點處理,買左先算
哇你咁講我好想任性呢一次呀!!!


侯爵府

積分: 21588

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 冬日勳章 陪月勳章 畀面勳章


14#
發表於 13-2-3 00:01 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

可唔可以自己買d好野俾d錢工人偷偷地整俾你媽食




珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 13-2-3 00:05 |只看該作者

引用:既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地

原帖由 may(14) 於 13-02-02 發表
既然,你無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地點點點...每個人飲食都唔同,可能人地真係食開係咁清!一時間, ...



公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 13-2-3 00:06 |只看該作者
各人都有自己難處,唔好怪晒你大佬啦。
你可以多些約你媽媽出黎,請佢食好野,
自己盡左自己本份先,起碼問心無愧。


伯爵府

積分: 15844


17#
發表於 13-2-3 00:11 |只看該作者

引用:可唔可以自己買d好野俾d錢工人偷偷地整俾你

原帖由 Jayelle 於 13-02-03 發表
可唔可以自己買d好野俾d錢工人偷偷地整俾你媽食
我媽咪已經自已俾錢姐姐買嘢,例如芝士返嚟食(原因係佢哋唔煲花膠咁唯有食芝士補充鈣質好過無囉!),姐姐唔識煮太深嘅中菜,但煮意粉好好味,咁唯有食嗄芝士意粉拉上補下。

我話煲定花膠湯分一餐餐份量放冰格等媽咪可以整嚟食,但我媽睇得好透,佢話住佢人到唔可以淨係自已一個食,人哋會唔高興(好吧一起吃醫生開的消炎藥吧!sharing 嘛!),所以又唔俾我咁做,我唯有一見到媽咪就整啲有營養嘅食物俾佢食…


珍珠宮

積分: 47280


18#
發表於 13-2-3 00:13 |只看該作者
"""無能力湊阿媽返去住,就唔好話人地點點點'""" ----? agree....

點評

榮盛    發表於 13-2-3 11:38


伯爵府

積分: 15844


19#
發表於 13-2-3 00:14 |只看該作者

引用:各人都有自己難處,唔好怪晒你大佬啦。你可

原帖由 grace0222 於 13-02-03 發表
各人都有自己難處,唔好怪晒你大佬啦。
你可以多些約你媽媽出黎,請佢食好野,
自己盡左自己本份先,起碼問 ...
我明,但每一次佢都係用『呢啲事我老婆會理喇!』佢推搪,無話提意嗄…但一有事呢又話自已係長子嫡孫要威兼帶頭盔……


伯爵府

積分: 18048


20#
發表於 13-2-3 00:14 |只看該作者

回覆:好仔不如好新抱?!

所以幾時都話生囡好阿囡點都錫阿媽多D
不過正如其他jm講,既然你自己冇能力照顧帶阿媽住,就唔好咁多意見啦,因為每個家庭生活方式都唔同,佢地肯同阿媽一起住已經唔太差啦,至於張牀你買咗佢自然要扔咗舊的




首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo