自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12952


1#
發表於 13-2-4 14:02 |只看該作者
本帖最後由 蝦米豬 於 13-2-4 14:02 編輯

其實香港新例仲未立法, 深圳嗰邊開始執法, 香港地鐵降低攜帶貨物重量, 水貨客少咗好多, 或避避風頭吧.

呢邊廂, 港媽擔心在門巿買不到奶粉, 打電話去政府熱線訂奶粉.

而家D藥房, Manning, PNS有點像雙失表年, 顧此失彼, 今天就發聲明大大聲說: 而家巿面有奶粉賣呀!

願攜手渡過悲傷, life is still going on.


公爵府

積分: 26102


2#
發表於 13-2-4 14:19 |只看該作者
人地水貨客收左爐就梗係大把奶粉啦, 新年後開市咪又要再撲過


男爵府

積分: 6435

畀面勳章


3#
發表於 13-2-4 15:11 |只看該作者
回覆 yipsiumee 的帖子

佢地唔係收爐,只係諗緊新對策姐


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 13-2-4 15:32 |只看該作者


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 13-2-4 15:33 |只看該作者
不過, 只要香港用家都買到奶粉就ok la, 唔理得咁多~~


禁止訪問

積分: 8008


6#
發表於 13-2-4 15:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 362


7#
發表於 13-2-4 15:35 |只看該作者
佢地咁難為收港幣, 我又無人仔

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo