立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42809
翡翠宮
積分: 87405
子爵府
積分: 10792
原帖由 小manman 於 13-02-15 發表 我次次都send唔到架,次次都話我個file容量太大~~~
侯爵府
積分: 21011
原帖由 peppep2012 於 13-02-15 發表 IPHONE 自己日得COMPRES, 長片都得, 但係我轉左3叔, 就唔得了
大宅
積分: 1686
原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表 試下拍片時,將解析度較細d拍片,就可以了
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 無呢個功能
積分: 4144
男爵府
積分: 5503
原帖由 phoebesamuel 於 13-02-15 發表 你試下喺whatsapp嗰度按拍影片…解像度應該低D…
原帖由 Colajo 於 13-02-15 發表 相機入面嘅設定有冇得較呀?
象牙宮
積分: 248090
原帖由 twinsdady 於 13-02-15 發表 Set 低啲個resolution 啦320x240.係cam 個setting道
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 無人有此問題咩?我問緊其中一個成功者,等答案中
公爵府
積分: 28793
原帖由 爸爸豬 於 13-02-15 發表 影相先有這功能,短片是無的
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy